Monday, November 03, 2008

BLOG ni dan Cerita kawan2 serta Rahsia KAwan2.

kebanyakan cerita yang aku
tulis dlm blog ni
adalah kisah harian rakan2 dan diri aku.

dan majoritinya adalh kisah yang bukan Rahsia,
Ada juga yang aku tak tau status
rahsia atau tak.kira grey area.jadi aku tulis jer.

manakala yang rahsia, i.e kawan2
yang kenal aku, akan pesan bahawa sesuatu cerita itu rahsia.
maka, aku takkan cerita dlm blog kerana rahsia.
Byk jugak rahsia yang aku pegang.hahah.

Ada juga yang buat special request untuk aku masukkan berita deorag.
seperti Pejan.

yang mana Pejan akan melangsungkan perkahwinan.
dia bagi tarikh pada aku dan mintak aku tuliskan dlm blog.

Jadi, Tahniah kepada Pejan dan Mimi yang
akan melangsungkan majlis perkahwinan pada...
err....mesej yang pejan bagi tu aku tadak la..

Sbbnya, aku cerita kat bawah ni nanti.

Pointnya ialah.
PEJAN nak kawen.
jadi mana2 pompuan yang suka kat pejan,
anda boleh start frust sekarang.
hahaha.

Begitu juga kpd sesiapa yang pernah terminum air sirap
Pejan di rumah kenduri.Sila lupakan Pejan.HAHAHAHA.

aha.pejan dah sms.nikah pada 20-11-2008
manakala kawen pada 27-12-2008.

Bagitu juga sesiapa yang minat kat Mimi.
sila lupakan beliau.
Hahahaha.

Tahniah kepada Pejan dan Mimi.

************************************************************************
Kenapa Sms pejan takder?

Sabtu lalu aku bawak bini
aku Jalan2 Taip[ing Sentral.
Kami tak pernah jalan2 lagi kat situ.

Wah2. mcm2 kedai ada.
barang2 pon murah2.
Bini aku seperti biasa,
masuk kedai baju Kanak2 dulu.

Memang byk pilihan dengan harga berpatutan.
(promo Taiping)

Kemudian, kami ke tingkat dua.
menuju ke kedai Hempon.
macam biasa. nk tgk2 saja.

Aku dah beberapa tahun kata nk beli hempon.
tapi tak beli2 juga.

fon bini aku pon tahap uzur
kerana Hanany suka tawuk.

Aku terpandang satu Fon.
Buatan Malaysia.
berbentuk seperti MP3 player.
Macam biasa.
Aku mintak nk tgk,
spec dan sbgainya.

Ada kamera 2.0 megapiksel siap dgn Flash.
Memori kad Mini SD 512 Mb percuma.
Bole main MP3,MP4 dgn earphone seperti MP3 player.

aku mintak test dengar.wah.sedap bunyinya.
yang aku terkejut.harganya bawah dua ratus.
Aku dgn ayat2 meminta kurang,

dapat la kurang, aku kata aku nk beli dua.
dapat la kurang.dan aku tak beli dua.
hahaha.

dan aku tak beli satu.

Aku beli 3 bijik.

hahaha.
satu untuk aku,
satu untuk miza,
satu lagi kakak aku kt kampung yang kirim.

itu pasal la sms lama2 dah takda.
ada dlm fon samsung flip yg rossak itu.

selepas beberapa tahun nk beli fon.
akhirnya aku beli juga.
yang murah pon ok.
asal bole call in call out.

No comments: