Monday, April 13, 2009

ntah ler

Sorilaaaaaa..

Lama tak update.
tak sempat sebenarnyaaa..

Bukan tader cerita pasal PRK bukit gantang.
byk.
tapi tak sempat.
korang baca je la Harakah.
atau blog politik banjar.

cuma satu jer aku nk cakap.
masa PRK bukit gantang dulu,
ramai yang disogok dgn helmet baru.
bawak helmet lama, dpt helmet baru.

pastu sapa yang pangkah Bn dapat RM seratus.
bukan tipu, sbb sorang staff aku lambat masuk opis aritu.
alasan, tunggu claim, kalo pangkah BN dpt RM seratus.

hahhahaha...mcm2.

Yang pastinya. ZAMBRY tak dapat "restu" rakyat perak.

*******************************************************************

Tadi aku ke Ipoh.
ke bangunan SUK.

Lan tanya aku,
buat apa ke SUK?

aku kata nak soh Zambry resign,
sbb tak dpt restu.

*********************************************************************

idup sekarang berubah skit.

selalu balik umah makan tghari.
sekang makan sensorang kt kedai.

anak bini makan kat sekolah.

No comments: