Thursday, June 04, 2009

ketam,

Sejak bini aku kerja, bulan bulan lalu,
dah dua bulan dia tak masak makan tengahari.

sempena cuti sekolah ni,
dia masak mkn tengahari.

dia lepas geram gamaknya.
terkejut aku tgk,
masak mcm nk masuk pertandingan.

ini dia.
Ketam goreng tepung tiga rasa cili padi kamunting.





tgk muka hanany yang tak sabar nk boh
ketam dlm mangkuk kesayangan dia.



Makan2.

*********************************************************

Aku nk renew rodtax keta "lancer" aku tu.

Aku pi buat insurans..

Sebelum ni 130 jer.
tolak NCD lagi.
jangkaan aku lagi murah la.

Rupanya.
kerajaan naikkan insurans keta lama.

dari 130, jadi 430.
GILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.

igt ni jepun ka?
DEPA YA LA KETA MURAH.
MALAYSIA NI DAH LA KETA MAHAI!!
INSURANS MAHAI!!
NAK GALAKKAN ORG BELI KETA BARU PON,
KETA KENALA MURAH!! BUDUH!!
BANGANG!!
H*RA* J**AH!

yang dok pakai keta lama ni kebanyakan org
yang berpendapatan rendah.
kalo gaji depa 1500 ja.
anak 3.
RODTAX 4 ratus.
TAK KA JENUH?

KALU BELI KETA BARU,
Monthly payment 4ratus.
Insurans Seriboo.
depa nk makan apa?

BODO.SIAL!

Abang ipar aku tepom tadi,
dia kata.

Aku renew insuran van buruk tu RM190.
tu Ncd 55%.
Kerajaan tak boleh naikkan rodtax dah,
depa naikkan insuran.

UNDI LAGI BN.UNDI LAGI NAJIB!
BODO.

No comments: