Tuesday, August 31, 2004

cempedak di luar pagar

akum..
aku baru nak belajar buat weblog ni..posting yang bawah tu pun, pakdi yang tolong buatkan..nasib baik da jugak member nak tolong...yelah..buah cempedak di luar pagar..amek le galah tolong jolokkan..sy barujer nak belajar..kalo cam tak best tu..bagi la komen sikit...
Harini..bercakap tentang pakdi tolong ajar buat weblog..teringat stu cerita kat sini..passl sahabat..atau kawan yang sanggup membirkan sahabat dihukum atas satu "kesalahan" yg mereka lakukan bersama...tiga orang...sorang kena hkuman berat..sorang agak ringan sbb memberi alasan sebagai pengikut sahaja..dan seorang pula terlepas tanpa dikenakan apa2 tindakan kerana memberi statement yg hanya memihak pada dirinya seorang,walhal sepatutnya dia bersama rakan lain sanggup dihukum jika yakin dengan apa yang dilakukan..tul tak?ni..biar jer kawan2 kena hukum.. asalkan kita hidup bahagia.
Aku rasa..memang camni la "definisi" sahabat pada zaman moden ni..ye tak? aku pun rasa..takder orang yang sanggup menanggung bersama apa akibat pada zaman skang ni...selagi boleh selamatkan diri sendiri...masa senang..sahabat..mase susah..lantak engkau ler..tul kan..

1 comment:

admin said...

kimi, nanti lah aku ajar betul2.. hehe...