Sunday, November 21, 2004

raya punya cerita

tahun ni aku pecah tradisi...

1)aku pergi beraya ke beberapa negeri...
2)aku jugak beraya dengan orang2 yang aku baru kenal...
3)aku demam masa hari raya keenam...selalu raya pertama aku da demam..
4)aku pegi beraya rumah mat jap...
5)aku pergi beraya dengan pakdi...

penerangan:

1)aku pergi tour raya dengan kaie, kanot, pakdi, meyraz, fidin, lan ke beberapa bua negeri seprti perak..kedah..perlis..dan penang...

2)raya ketiga..aku beraya dengan mat jan,purba,cik tipah, akak aku...kami pergi umah maya..kitorang tak kenal pun..kawan akak aku ngan cik tipah...

3)demam..takkan tak paham.. :p

4)sampai jugak aku ke umah mat jap di Bkt Mertajam...rumah dia ada ayam piru...kloo kloo kloo..ayamnya berbunyi...

5)tak pernah terfikir aku boleh beraya dengan pakdi sebab dia orang kajang..tiba2 dia beraya kat perak...


coming soon...gambar raya..
(semua ada kat pakdi)

kepada umah kengkawan lain yg kitorang tak sempat pegi...bukan tak nak pegi..tak sempat ja... next year...maybe ke selatan pulak...

No comments: