Monday, November 29, 2004

esok klas..

esok bermula lah semester dua sesi 2004/2005 uiam...
aduss....
malas betul nak pegi kelass....
mood raya tak abis lagi..
kiuh raya pun melambak lagi kat bilik aku ni...

tapi aku jugak exited nak mula kelas esok..
sebab aku dah tahun akhir...
ha ha.. tak lama lagi grad...
bukan cam emma dan pakdi yang lama lagi nak grad...ha ha

tapi ada jugak perkara sedih...dan tak berapa best..
aku akan memulakan hidup sebagai rakyat biasa.. :p
pastu ramai jugak kengkawan yang dah takder... midi..kak nur..amin.. :P
midi n kak nur dah grad sem lepas... amin sebab lain... ha ha :P tapi dia ada lagi sem depan...sem ni jer takder..

aku nak memmulakan sem ni dgn semangat...
yelah...result sem lepas yang memberangsangkan menyuntik semanagat apa...


apa2 pun...selamat menempuh sem baru untuk semua yang masih study...
GOOD LUCK!!!!

tapi kanot dah cakap.... "aku malaih pi kelaih esok"... sambil meminjam beg aku dan memasukkan sedikit pakaian lalu balik shah alam...seperti sem-sem lepas nampaknya......istiqomah kanot ni...



No comments: