Monday, December 06, 2004

Gambar Tour Raya...(sori..lambat)

Akum!!

sori.. dah lama aku tak update blog ni..
bukan apa..tak sempat...kelas baru mula...
malas cakap banyak..ni gambar masa kitorang tour raya ituhari...
aku nak buat revolusi sket..
selalu orang tunjuk gambar masa beraya..
kalini..aku naktunjuk gambar di sebalik beraya....sebalik tabir aaa..

gambar2nya ialah:



Peserta: Kanot,Pakdi,Miraz,Pidin,Kaie,Aku..dan Lan..dia tukang amek gambar..
ni depan umah aku :p



"Ana sekarang berada di perlis...harap enti setia menanti kepulangan ana.." :p
belakang:pakdi n kaie cuba merepair kereta...


Miraz: tangki tu kurang air la..itu sebab keta panas..
Kaie: woi..ni tangki air sabun untuk cermin la..


Miraz: Apsal speaker ni tak kuat a...?
Kaie: Woi! tu aircond la..


Kat umah kanot: tiba2 ada mat jap..
Aku dan matjap..duduk kat meja yang sama..makan mee yang sama..tapi perbezaan tetap ketara. ha ha ha :p


Kat rumah Hawa: sewaktu bapak Hawa bagi tazkirah..semua buat2 tak tau..Lan sanggup belek border..kaie buat2 ngantuk..kanot buat2 tengok ketiak Lan..


Bapak Hawa: "hangpa selagi tak hapai Qur'an 30 juzuk..jangan mimpi nak ngorat anak aku"
Lan: 30 juzuk? juzuk tu apa?


Barisan lauk yang mengundang keresahan kepada para peserta..


Kat umah kaie..kul 9 pagi
Miraz: aku benci melihat wajahmu yg slebet itu..rasa cam nak tembak!
Lan:tembak lah..aku pun tak sanggup menerima kenyataan ini..


Bergambar depan signboard masjid dengan harapan orang lain percaya bahawa mereka baru lepas semayang...

Ini jer gambar2 yang sempat aku "pow' dari pakdi..
kalo ada rezki..aku pow la lagi...

Next year..Maybe ke selatan and pantai Timur pulak!!!
tapi kemungkinan peserta akan berkurangan kerana ada ura2 yang seseorang dah mula kena beraya rumah mertua tahun depan? sapa ek??
K!! chow! akum!

No comments: