Saturday, December 11, 2004

SMS dari AyonG...

Ayong pernah hantar SMS..

Sms tu ceni..

Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap Matahari..
Kemudian Dia datangkan pula guruh dan kilat...
Puas kita menunggu dan mencari di mana matahari..
Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi...

aku terkasima dgn Sms tu...
tak tau nak jawab apa balik..
aku pun jawab ":p"

aku tak faham sangat maksud sms tu mulanya..
lepas aku forward kat 2 3 orang..
baru aku faham...
tu pun sebab aku forward kat Mas..
dan dia ada balas balik..

harini... EMMA bagi donut...utk aku,kaie,aseb&kanot..
dan dia jugak pesan donut utk aku bg kat Ayong..

apa kena mengena dengan sms tu?

hmmm.....
dua semester yang lepas...aku ada dua orang kawan yang agak baik..
kira akak la...
dua semester yang lepas jugak...aku tak kenal pun EMMA dan xbaik pun ngan Ayong..
sekarang..dua orang kawan baik tu dah grad...kira cam terasa kehilangan jugak...
Tapi...Sekarang...aku ada dua orang kawan yang baru...EMMa dan Ayong...
walaupun tak sama cam MATAHARI...
at least aku dpt tengok PELANGI..

"EMMA! bagi a donut yang besar sikit lepas ni...
yang kecik2 tu kitorang makan tak sampai 2 minit..
sama la cam muffin itu hari..sekali ngap jer :p
he he..politik sikit..."

2 comments:

emma said...

wahh.. kire kami ngan ayong ni = pelangi la ek? ;p sebelum ni pun tak kenai kimi, bile dah kenai, makin bertambah pelangi warna-warni.. ;p

p/s: awat korang sume pelahap beno? sekali ngap je dah abis.. ye la lenkali saya bagi hak beso2 sampai tak muat nak masuk sekali ngap.. =)

KiMi said...

he he.. kira pelngi sebab bagi donut:p he he.thankz donut aritu..kitorang memang apar ajer..