Saturday, January 29, 2005

Manusia boleh berubah....

Akum...

Dah beberapa minggu aku tak mnulis...bukan aper...
minggu lepas balik raya...
pastu minggu ni minggu exam...so tak sempat la nak menulis..

dah lama tak bukak blog kawan2...
aku bukak blog akak aku..dah tukar template baru..
pastu de kater dah takder skill nak mnulis..biasa latu..

aku tgk kengkawan lain punya blog..
ada yang update..ada yang tak...

dalam dua tiga minggu ni pun...banyak benda yang berlaku..
macam2 la...
aku pun dah tak pandai nak mnulis entry macam dulu2...
yelah..maksud aku..stail lawak cam dulu..
bukan aper..takder kisah menarik...

yela..dulu banyak kisah menarik sebab aku byk habiskan masa dengan kengkawan..
tapi sekarang dah kurang sket...
masing2 sibuk..jadi kurang ler kes lawak...

tapi..ada jugak orang yg kata...aku dah berubah..
BERUBAH??!!
orang tu kata..aku dah tak sehappy dulu..
aku dah tak mesra cam dulu..
aku macam kurang wat lawak cam dulu..
aku dah tak serapat dulu dengan dia..
Hmmm....mungkin jugak...

Mungkin aku sekarang dah tak sehappening cam dulu..
sebab aku sekarang dah lebih serious memikirkan bab pelajaran..
aku dah pandai nak pikir pasal masa depan..
nak keja apa..financial caner..nak duduk umah cane..nak keje katner..
nak bagi makan anak orang lagi...
cara berfikir pun dah lain sket...

aku jawab kat orang yang kata tu...
"mungkin aku dah dewasa...."
orang tu senyap jer...

bila dipikirkan....bukan susah manusia untuk berubah...
cuma kadang2 kita tak sedar..yang kita dah berubah...

tak caya?? tanya pakdi..tengok la dia... tetiba jer berubah...
berubah jadi lebih jambu...dia sudah cukur misai...ha ha ha
korang patut tengok....

17 comments:

thurayya said...

erm..okla tu leh tulis lagi..panjang je karangannya..he..jangan tak happy..

Anonymous said...

Nice site
http://www.maxpages.com/liverpoolflats

Anonymous said...

Hi. Visted the site and its all very nice but regular update is super.

Anonymous said...

Please add more updates to your site still layout is very good

Anonymous said...

Your site is realy very interesting.
look at mine http://www.partypoker.com/index20100.htm?wm=2747558

Anonymous said...

Thans god I found you. The site is wonderful
mine is http://www.generalhoteldirectories.net/genhoteldir_en/United_States/Texas/Austin-hotels.html

Anonymous said...

Nice and very elegant website but more updating will be good

Anonymous said...

What a nice and interesing site you have i like it mine is http://www.hotel-phuket.ws/phuket82_en/Switzerland/Zurich-hotels.html

Anonymous said...

Your site is wonderful mine is http://www.madrid-hotel.ws/madrid12_en/United_States/California/San_Diego-hotels.html

Anonymous said...

Amazing site. You want to check my. Best car insurance

Anonymous said...

Your site is very good. And what do you think about my ? Car insurance for you

Anonymous said...

The site si splendid mine is http://www.wholesalemotel.info/pram_France/miracle_Ile%20de%20France/inflect_Paris_1.html

Anonymous said...

You have very professional made website mine is http://www.lowpricedmotel.info/page/1342.html

Anonymous said...

Thanks god I found you. The site is wonderful mine is http://www.hotel-orlando.ws/orlando34_en/United_States/Ohio/Columbus-hotels.html

Anonymous said...

You have very professional made website mine is http://www.hotel-auckland.com/auckland126_de/United_States/California/San_Diego-hotels.html

Anonymous said...

Your site is very interesting mine is http://www.hotel-mauritius.ws/mauritius69_de/United_States/Nevada/Las_Vegas-hotels.html

Anonymous said...

Your site is wonderful mine is http://www.praguehotelonline.info/praguehotels/Germany/Berlin/Berlin-hotels.html