Friday, February 04, 2005

SAKIT....tiru tajuk akak aku...

Sekarang ni cuaca tak menentu...
suhu jap tinggi jap rendah...

memudahkan manusia untuk jatuh sakit...

Ahad lepas..aku turun main bola kat padang...
lima minit..hujan lebat..balik, lambat mandi..aku jatuh sakit..
bila kena kutuk balik dengan member2 yang lebih terdahulu demam..
sakit telinga..(dulu deorang demam aku kutuk)

aritu jugak..aku pakai but bola baru..melecet kaki..sakit juge..

Aku dah beberapa hari batuk...sakit la tu..
Bila batuk banyak sangat...otot perut berasa kejang...sakit la sudahnya..
Bila batuk dalam kelas...menyebabkan kelas terganggu..orang lain sakit hati..
kuar kelas..dgn otot perut yang sakit..aku masuk ofis lawsoc..
Kalipah tanya.."Abg Kimi Sakit ke?" aku ngangguk jer..tak larat..

Pastu...aku g bukak blog pakdi...de kata nak berenti tulis blog selama setahun...
"Sakit" ke Pakdi ni....

pastu..baca blog akak aku yang bertajuk sakit..
de tulis bill aku Rm 175..adoi..sakit mata..tapi mata dia la :p
karang aku bayar la...bila tak tau la lagi...:p

pastu...aku pulak dpt tau cerita yang ada orang amek siries apa yang aku kat walhal cam tak tau je aku ni mlawak..lalu orang yg amek siries itu pun report kt orang yg aku lawk2kan tu..org yg dilawak2kan tu pulak..tanya aku..
tp cam de tak tau pulak aku penah ckp centu..spatutnya dia tau sbb aku penah sebut dpn2..
Sapa la kaki report ni?? Sakit ati aku..

pendek kata..cuaca memang boleh menyebabkan orang sakit...

dah lama batuk2 tapi tak g jumpa doktor..
sakit mata baca SMS leteran dari orang yg menyebabkan akak aku kena bayar bill tinggi... :P




No comments: