Friday, August 05, 2005

jaded


Gerrard jaded ceni kot..


4hb ogos 2005
Aku balik bilik lepas kelas..

Penat btol...tuto cpc baru abes..
masa tuto tadi ada presentation...
yang dah berhari2 kitorang prepare...

aku tgk kat skrin komputer aku..
Game footbal Manager terpasang..
List player liverpool pun terpampang...
Kat tepi nama steven Gerrard..ada tulisan "JADED"

aku teringat idup aku sendiri...
mungkin aku mengalami keadaan yg sama dgn Gerrard..

hinggakan semalam...
sepatutnya aku ada 2 miting..STAR dan CONVEST..
tapi dua2 aku tak pergi..
aku pergi library utk buat homework dan tinggal phone kt bilik...
Silent Mode..

Bukan aku lupa tanggungjawab...
cuma aku dah letih..
dari 1st year sampai final year...
aku asyik join program..dari subcom..sampai manager..suma aku penah jd..
semalam aku terasa nak lepak dgn member2 aku kt library..
sama mcm budak final year law yang lain..

bukan aku tak pernah tolakjawatan yang diberi...
Berkali2 aku tolak..
tapi bila kawan2 mintak tolong (terutama prempuan)..
10 kali tolak pun..last2 aku akan terima jgk..
bila lg nak tlg member..
tapi...lama2jd muak pun ader...

aku bknnye pandai sgt..
aku jenis yang kena study giler baru boleh dapat result elok..
aku tak mcm "cik de"yg terer..
Aku tak mcm "kak long" yang hebat...
Takmcm "Nolis" yang Naruto..
jagn kata "orang lain boleh score je walaupun join program"
aku lain..aku bkn dr skolah asrama penuh cam "orang2 itu"
aku cuma seorang budak yang agak elok sikit result SPM dari bdk2 lain kat Skolah aku dulu..
Nama skolah aku pun korang tak pernah dengar..

Sorila kalo aku tak jawab tepon..
bukan aku sajer2..
mungkin sebab aku tak bwk tepon..
mungkin aku kat bilik mat jap...
atau aku kat dalam kelas..
atau aku tgh bosan..

Atau mungkin jugak aku pegi JAMBAN....

No comments: