Tuesday, August 16, 2005

Perasaan II

HOIT!! Hampeh Hang!! Kutuk aku!!

itu adalah ayat yang terbit dari mulut seseorang tanda tunjuk perasaan tak puas hati.

perasaan tak puas hati kerana aku telah memasukkan gambarnya di dalam blog aku..
Gambar sewaktu dia sedang makan sambil menonton Smallville season4..
Agak2 sapa orang itu? ha ha ha

Selain feedback yang aku dapat dari tuan empunya diri hasil post aku bertajuk jereboo tu..

aku jugak terima mcm2 feedback dari post aku yang bertajuk perasaan..

ada yang call..tanya.. "Awk marah sape?"

ada yang tanya..perasaan kimi? sejak bila pandai luah perasaan?aku boldkan huruf "R" kerana orang itu
menyebut "R" slang prancis..
sapa agaknya?

ada jugak yang tanya.. "sapa karim daud?"

yang mana tau pulak..tanya.."awat tak bubuh terus lirik karim daud tu?"

macam2..

best juga bila sesekali kita berubah dari post lawak kepada post luahan perasaan..

untuk sedetik..aku terasa macam fideen.. :p

No comments: