Friday, November 07, 2008

Bizi sikit dan cerita di rumah..

Ya!
memang aku dah lama tak update.
Bizi.
Sehinggakan aku terpaksa bawak balik kerja ke rumah.
yang aku tak pernah buat sejak 2 tahun lalu.

Aku jugak tak dan online.sori ya aseb dan kanot.
Aku tak online tadak kena mengena dgn Livepool seri dgn A.Madrid.
sbb MANU dgn asenel pon seriiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Arin, Isnin baru aku email Sample JDS kat hang.
Tu Pon mungkin tengahari kerana pagi aku
kena Pi lembah Beriah attend Signing.

Am
Aku dah habaq kat kakak aku apa yang hang pesan.
Waktu itu aku pon tadak di opis karena aku pi court.

Kanot & Aseb lagi.
Esok Man U dgn Asenel akan kalah dua2 sebab petir panah padang.
Dua2 team mati.Kallah.

Konklusi, Aku bizi sikit.

**********************************************************

Semenjak dua menjak ni bini aku
mesti akan tutup semua pintu bilik sebelum tidor.
yang mana sebelum2 ni dia tak buat centu.

Dia akan pastikan semua pintu bilik ditutup,
kalo dia tak pasti, dia akan bgn check.

Semalam aku pon tanya.
"Kenapa Umi tutop Pintoooo?"

Dia sengih............
heeeeeeeeeeeeeeeee...............

"Abg nk tau?"
Haritu mcm biasa za bangun bancuh susuuuuuuuuu...............

Pastu dari bilik belakang,
ada org tegur..
"haiii.........Bancuh susu ker????????.........."

Pastu kalo lalu dpn bilik tgh,
ada yang ngurat.EHEM2 dia kata.

WAH!!!!
dah samapai tahap tegur.
patutla dia terus tutop pintu.


sebelum ni setakat
mesin basuh terpusing sendiri..

Tivi Tertutop sendiri.
Remote berubah tempat.
Nampak sekilas pandang bayangan org.
dan mcm2 lagi.
kira bole tahan lagi.

kalo dah tahap tegur...mesti cuak..
Aku selalo pon, kalo bgn tgk Champions Lig...
Mmg rasa ada member tumpang sekaki....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
***************************************************************

No comments: