Friday, March 20, 2009

TAtau

bila ntah aku last update.
Bukan aku saja, ada sesetangah kawan2 aku yang
tak apdate blog juga.

Mungkin agak sibuk kebelakangan ni.

Aku tak update sbb tak sempat.
Bini aku tak update sbb tada internet kat umah,
jiran yang ada wifi tu balik kampung.

Kanot pula tak upadate dan JUGA DELETE ENTRI PASAL
RAJA2 melayau sejak ramai yang ditangkap sbb
menghina sultan.

yang lain2 aku tatau.

dalam setengah bulan tak update
macam2 yang berlaku

Contohnya...
Liverpool 4- Real MAdrid 0.

Liverpool 4- Man U SATU!! BOOOOOO!!!!

ooooo...renaldo skor, hangpa bertubi2 sms ya.
Alih2 macam biasa, habis game, tutop tepon.


Lain-lain2 kes

15 Hb. aku ikut rombongan bawak pengantin.
Jiran aku kawen.
tader la jauh sgt. 5 minit jer dah sampai umah pengantin lelaki.
haha. kawen sekampung.

lain2
tada aper la sgt kot.

Nanti kalo ada idea, aku update la.
hihihihi.

No comments: