Wednesday, August 12, 2009

MC+CUTI=malas nk masuk balik kerja.

Aku baru masuk kerja harini.
Ya.Cuti lama kerana Demam sesema dan juga
ada urusan keluarga.

Jumaat Malam,
aku dan keluarga serta mak aku dan kakak aku
bertolak ke Putrajaya.

Kerana, hari ahad, ada majlis.
yang ditunggu2 oleh mak aku.
malas cerita.korang tgk gambar dah la.

Aha, tapi, sabtu malam, aku sempat makan sate kajang
dengan kanot dan huda serta anak depa yang baru.
Aseb dgn kaie, tak dapat dihubungi.
"ORDER" gamaknya.

nah, tgk gambar.

"Ciss.Aku pakai ceni punya cun, dapat jawatan Goreng Karipap Saja"



Atam: "ataih pulut kuning ni, kita boh arca ais kepala Optimus prime,
pastu boh ayaq pancut bunyi buish buish buish, baru cun"


hantaran berbalas tujuh dulang sepatutnya, dlm gambaq ni ada enam ja
sebab pulut kuning tak siap lagi, atam tgh ukir arca ais.


Tukang Sarung Cincin: eik?longga la? ekau gomuk ko sebolum nih?
Budak kat belakang(dalam hati):camna la time aku betunang nanti,eh, termelalut la pulak, aku baru darjah 4. tahun 2020 kot.


Saya tuan rumah, Kuasa di tangan saya, sapa nak amik lebih, bole isi borang K, Borang J dan Borang P, proses dlm masa 7 hari bekerja.



Uiiiiiihhhhh...sapa amik lebih tuuuu...nak kena ketuk la ni..


Habih bepoluh den, tak abih2 lagi ambik gamba.


"Saya igt silap rumah tadi, nyaris tak kenal awak.
Bulu mata sapa awak curik tu?"



Tahniah..

No comments: