Thursday, December 08, 2005

aku dah grad!!!tapi tak kerja lagi :(

akum!!

dah lama aku tak update.
dari lepas raya aritu lagi.

mcm2 yg dah berlalu dan berlaku..

aku boleh dikira dah grad..
Alhamdulillah..Result aku kalini boleh dikira yang terbaik la..
lalu membolehkan aku menamatkan pengajian aku..

aku ada g ziarah KL baru2 ni..
tgk kwn2 aku yg tengah 'attachment" dgn firm
sementara tunggu release letter dr uia.

aku jugak kali pertama g beraya rumah lecturer..
Aku ngan aseb,matjap,syukur,asne g beraya rumah Dr Farah nini.

Semalam pulak,aku tepon kengkawan yg masih ada kat uia..
Aku tepon Fidin.dia skarang duduk dgn budak junior.
dia cerita pasal kaie..roomate aku F 4.4 dulu..
tiap2 petang dtg bilik fidin luah perasaan..kesunyian kot..:p

ye la..aku ngan aseb dah grad..matjap dr f 4.2 pun dah grad,
kanot pulak,duduk umah sewa..
Bilik F 4.4 yang paling Happening dulu..
sekarang sunyi sepi..
sian kaie..:p
takpe..lagi 4 bulan je..sabo..

k la..lain kali aku update lagi..
Doa2 la aku cepat dapat kerja..:p bye.. akum

2 comments:

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Fixed awnings fabric San francisco deep sea fishing diet pills line Cialis auctions

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... film editing classes