Wednesday, December 14, 2005

bestnye bilik aku..

Ahaaaaaa...!!! aku dah boleh hantar macam2 application untuk kerja sekarang..
Apabila Dr Farah Nini setuju nak jadi refree untuk resume aku..
yang lagi best..aku boleh hantar mcm2 application on-line..
Dari atas katil aku je..apabila aku dah beli modem baru.

walaupun tak sepantas broadband kat uia..
ataupun wireless internet kat bilik F4.4 dulu
(kaie..jgn sedih kalau teringat kenangan lama)
tapi..kira ok la..muahaa..

Nampaknya..boleh la slalu update blog gini..

Terima kasih untuk Dr farah nini dan Ustaz Nushi mahfudz..
Terima kasih jugak untuk Emmayeayea dan Farah amani..
Kepada madu lebah..tugas anda sebagai s/u..tetap berjalan spt biasa. :p
jgn patahkn simkad aku..lgpun tu iklan maxis..bkn celcom..

2 comments:

Anonymous said...

yaka best???macam tong sardin, muat cukup2 untuk katil ja.wawawa

Anonymous said...

This is very interesting site... film editing schools