Friday, December 28, 2007

aku, kanot dan YM....

berbual dgn kanot di YM...

entah kenapa hanya ada aku dan kanot.
aseb dan kaie tiada.
mungkin kerana hanya liverpool
dan man u saja yg menang dalam gameweek 19 yg lalu.

perbualan berkisar tentang kerjaya...
tentang kefedapan kanot utk menjadi Loyer lagi..
lalu ingin masuk gomen..
sedangkan borang SPA pon dia belum isi.

kemudian dia rasa risau jika masuk gomen
lalu dicampak jauh dari isteri.
aku juga berpendapat serupa,
tapi bukan jauh dari isteri..
jauh dari kamunting tercinta.

aku berkata tentang kemudahan yg ada di kamunting.
termasuk byk kedai hardware.
rupanya kanot pon semenjak kawen,
kerap mengunjungi kedai hardware.

Kanot menyuarakan idea utk bukak firm sama2.
aku, dia, kaie dan aseb.
idea yg menarik.
tapi kami bergaduh tentang lokasi.
aku suruh bukak di taiping.
kulim pon ok.

kanot kata tak bole,
nanti bini aseb tak bole idop kat kmunting.
kamunting tadak panggung wayang.

jika kami berjaya membuka firm,
pasti akan dilengkapi dgn FIFA terkini.
kerja dilakukan oleh clerk.
kami main game.
lingkup.

berkata juga tentang aseb yg sekarang ni sudah
selalu makan masakan isteri.
Alhamdulillah.

juga berkata tentang kerabakkan masing2 karena
bukan hari2 isteri masak.
kadang2 ke KFC, McD atau Piza Hat.

Kanot mengajak kami membuat reunion.
di KL.
tempat berkumpul..
Nasik lemak ayam panas..Malinja.....

aku mmg teringin sgt...
jarang jumpa kawan2..
jarang jumpa..
bermakna aku semakin hari semakin berubah...
tak sama macam dulu lg...

dah lama kami tak berkumpul 4 org..
er...atau kali ni, 9 orang.

note: sewaktu YM, kanot ada di rumah, kpd bos kanot, dia mengular, ct petang, pagi dah balik umah.HAHAHAHA

7 comments:

asne said...

jom jumpa! bestnye ade hanany & samihah =) asni jage!

asne said...

eh jap..last week br pegi..akimey, nasik ayam dara la jommmmm

kanot said...

asni jaga?? waaa...ini lagi bagus, kompom trus jadi!! muahahaha. err kimi, jgn kecoh2..bos aku kadang2 baca blog hang...MAMPOS huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

BOS KANOT said...

OOoooo...ini keja kanot ye?? balik opis!! keja!!!

Asib said...

kouq, abg2 bizi ler... tak sempat nak taip perkataan "kur" pon hahaha

KiMi said...

Asne: mmg nak jumpa....Kita pegi malinja dulloo...pastu lepas nasik turun, kita gi ayam dara pullak...perut kitorang muat jer...hahaha

Kanot: bos hang tepom aku tadi..
dia tanya awat hari jumaat org ramai pi masjid.

aseb: kur.takot siot.

BOIYA said...

KANOT NAK MASUK GOMEN?BUKAN DIE KER YG PALING SUKE HENTAM GOMEN?HIPOKRIT TAHAP BELACAN