Wednesday, February 13, 2008

Summary dari Rabu lepas hingga harini.

Rabu lepas, sebelum thn baru cina,
Firm aku mula cuti.
Aku pon dah igt2 lupa apa aku buat aritu.
Tapi yg aku igt,
Bgn pagi, aku bwk bini aku pi sarapan
kt pasar tani, mkn bihun sup daging.

Pastu aku bwk dia shopping secukup rasa.
petang aku bawak dia pi opis.
aku nak setelkan fail utk hari isnin
kat Hi court Ipoh.

Bini aku main internet.
Kali pertama sejak tahun 2004,
dia baca blog aku.

aku tunjuk semua entry aku pasal dia dgn
little Hanany....
dia senyum...
Aku juga tak lupa tunjuk entry yg Asne suruh dia baca.
Senyum jer dia baca.

Pastu dia baca lagi
sampai dah masuk maghrib.
aku ajak dia ker masjid,
tapi dia mcm nak baca lagi.
baru dia tau blog aku best.
hahahaha.

Pastu kami janji dgn family bini aku
nak makan ketiaw Doli.
lepas pekena ketiaw, menuju ke Funfair.
Hanany bg Opah dia pegang jap,
lalu aku dgn bini naik kapal angkasa terbang.
Bini aku menjerit2.aku...pon menjerit2.hahah

Balik umah, aku tanya dia.
"best tak harini?"
"Best" katanya simple...

Esoknya kami pulang ke prt hj Amin.
Kami igt tak ramai yg balik..
Rupanya ramai..mcm Melayu pulak yg raya.

Petang Jumaat aku jalan2 kat p.buntaq.
bertemu dgn Hawa dan Dzaidin.
nampak ceria sbb Hawa akan lapor diri
di Mahkamah Miri sbg DPP.
dapat duduk bersama.

Hari sabtu, berangkat ke Alor Star.
sepupu kawen.konvoi 3 bijik keta.
balik petang, semua org tak larat..

Ahad, balik Kemunting.
Jalan biasa, Hiway, semua jem.
Kakak2 aku yg balik ke KL,
7-8 jam baru samapai.
Aku pulak hanya mengambil masa
45 minit utk sampai rumah.
Moralnya, jgn duduk KL.hahaha

Isnin, bgn pagi2, menuju ke Ipoh.
Di Hi Court.
sewaktu check list kes,
aku ternampak nama firm HSK di situ.
dan aku ditegur oleh Mr TooooT
(edited atas alasan keselamatan,
kpd sesiapa yg ada dgn aku waktu tu,
sila rahsiakan. buat2 mcm tak pernah berlaku.
terutama arin)

katanya, Meor pon ada.
Lepas abis matter, aku turun,
kes meor lambat lagi start.
lalu kami minum sambil berbual sedikit sebanyak.
kemudian di Join oleh Abai dan Arin.

Balik, aku ada penumpang, K.B dagu
yang dtg dgn bas dari KL menumpang
utk ke Taiping sbb dia ada kes esoknya.
Aku hantar dia ke Hotel.

Selasa, aku buat apa ntah...tau2 dah petang.haha

harini aku ke kuala jumpa developer.
lalu mengular jumpa kawan2 lama,
minum2 secukup rasa.
balik.

Petang ni aku janji nk minum2 dgn
Tuan Mejistret baru, Tuan Yaser
dan Zikri, junior UIA keja Benk muamalat.

InsyaAllah, kul 5 aku balik umah.hahaha.

Note:

Kanot kata nk tambah anak sorang lagi.
Kanot ajak aku tambah jugak.
Aku tanya bini aku (saja2)
Jawapannya mudah, "Tengkorak!" katanya.

Aku juga berjaya membayar PTPTN buat kali pertama.

Kpd suhel: aku sibuk, tak dan nak update.

No comments: