Wednesday, August 06, 2008

Isu Global, Bukan penghalang


Kalo kau rasa diri kau tak bernasib baik..
Cuba kenangkan orang yang lebih tak bernaib baik dari kau..

Walopun hempon kau kena ikat dengan getah..
Cuba kenangkan org yang tak mampu pakai hempon.

Kalo ko terasa tak cukup duit kerana harga barang
dah mencanak2 naik..
Cuba kau fikirkan org yang pendapatan hanya suku daripada kau.
lagi kesian.

Kalo ko kena marah dengan Yang Arif sebab baru failkan
Afidavit penyampaian semalam..
Cuba ko fikirkan nasib deorang yang langsung paper not In order.

Kalo ko selalu kena kutuk sekalipun..
Sekurangnya ko tak kena tembak atau kena rompak..

Disini aku nk berkhabar tentang rakan kita ni..

Walopun dia selalu kena kutuk Kaw-kaw dalam blog ni.

Walopun harga barang mencanak2 naik...

Tapi dia sikitpon tidak terkesan...
Lalu beliau tanpa segan silu mencuba menambah umat.

Tahniah kepada rakan kita ni, dia kata kat aku semalam,
"BINI AKU PREGNANT LAGI.DUE BULAN 4 TAHUN DEPAN"

TAHNIAH untuk anak kedua yang bakal tiba.

Tapi Sorry,Kali ni aku takkan terikut dengan dakyah hang macam tahun 2006 dulu.
aku tetap dengan perancangan aku..

Apa2 pun, Tahniah.

No comments: