Thursday, October 30, 2008

..

Mengakhiri Penderitaan Kanot ....

Pagi ni, aku datang opis.
Bukak Komputer.
Macam biasa.
bukak Blog.
Klik kat link kawan2.

WAHH!!!.Kanot cuba mengebom
aku dengan menggunakan nama aku dalam
situasi yang diceritakannya.

HAHAHA..balas dendam entry yang lalu la ni..
cuma kurang "kick" la kanot atas sebab..
hang hanya menggunakan nama aku sahaja
bagi situasi yang hang gambarkan...
dan hang cuba mencipta alasan baru aku ke Perlis.
i.e: semua itu hanya khayalan penulis.

Bezanya dgn entri aku tentang hang,
menjadikan ianya "KICK" kerana,
ia adalah FAKTA yang mungkin sudah diketahui
ramai pembaca blog ini.
lebih kurang mcm Judicial notis la..hahahaha.

Tindakan kanot juga mungkin disebabkan
tindakan Asne dlm entry beliau pada ayat2 terakhir itu.
Kanot nampak aku sudah ada pengikut.
hahahah..

Ok la not, aku akan akhiri penderitaan hang
yang disebabkan oleh entri SABDA yang lalu.

TAPI AKU AKaN MULAKAN PENDERITAAN
YANG LEBIH LAGI DENGAN ENTRY TERBARUUU!!TUNGGUUU
HAHAHAHAHAHA!!!!!(GELAK JAHATT)

******************************************************

Sapa sokong pendapat aku bahawa Malaysia
sudah tidak seselamat dulu?

Pastinya ramai.

Pagi tadi, sebelum pi kerja,
aku baca paper metro sekejap.
kes org culik baby, pastu jual harga RM 500.
culik dari rumah lak tu.

Pastu, sekarang ni, setiap hari kita dengan kes Rompak.
Ragut, Rogol, Bunoh.Culik kanak2.

aku igt zaman 1980-an dan awal 90-an dulu.

budak2 kecik bebas main2 kat padang atau kawasan
sekitar rumah tanpa perlu risau sgt kena culik.

Pintu rumah takyah boh grill.
pintu kayu sekeping pon dah ok.
Rumah atap nipah jer.

Kalo duduk dalam rumah sendiri, insyaAllah selamat.

Sekarang ni.
Anak2 jangan la terlepas pandang.
takot2 ada yang amik.culik.

Rumah jangan la tak buboh grill.
Kalo buboh pon belum tentu selamat.
Ada kes yang tengah rileks2 kat rumah, pastu kena Rompak.

Moto pulak, letak la mangga besar pon,
belum tentu selamat.

kenapa Negara kita jadi ceni?
kenapa masyarakat kita semakin hari semakin
tak berotak.?

tak kisah la korang percaya ker tak..

Tapi pendapat aku, semua ni adalah agenda
Yahudi..sila rujuk sendiri protocol of Zion.

Masyarakat kita dirosakkan otak sejak lahir lagi.
Yahudi mencipta pelbagai makanan yang sedap2 yang kita
makan..seterusnya menjadi darah daging.
seterusnya merosakkan anak2 kita.

Pastu kita disuap dengan hiburan.
HIBURAN HARi2 TANPA HENTI.

LAgu2 dicipta untuk melalaikan.

Sukan juga tidak ketinggalan menjadi ejen Yahudi.

Tak caya? Cuba tanya Kanot dan rakan2.
Berapa kali Kanot dan rakan2 bangun pagi tgk Bola,
kemudian bila dah dekat2 subuh tertidorr?

Berapa kali pula bangun solat tahajud?

Ha....tanpa kita sedari..kita pon dah termakan dakyah yahudi....

Jadi>>LIVERPOOL on top of the table.Arsenal SERIIII..BOOOOOOOOOO.

*****************************************************************

Kenapa bising2 tentang pemilihan?
Kenapa bising2 tentang siapa yang layak,
siapa yang banyak pencalonan?

kenapa bising2 siapa betul siapa salah?

kenapa bising2 mahu mengejar amanah?

Kenapa tidak memikirkan tentang rakyat yang terhimpit
dengan kenaikan harga barang?

Kenapa tidak dibantu org2 miskin yang memerlukan?

kenapa masih ramai muda mudi yang berpeleseran tanpa tujuan?

aku pon tatau.................

*****************************************************************

Harini open House rumah mak mentua aku.
Jemput datang.
Bini aku buat laksa dan agar2..hahaha