Wednesday, October 08, 2008

RAYA 1

Hahaahah...
Aku cuti hari Isnin aritu.
Manakala semalam aku ada kes di Kulim,
Jadi Petang masuk.
Tak dan Mau apdate.

cakap byk tak guna.

Tahun ni aku beraya di rumah sendiri.
sedikit saja gambaq yang dpt di ambik.
sebab bila dah ada anak ni,
kena jaga ank ganti2.



Gambar mengikut Nombor.

1. Hanany dah siap Posing.Menunggu maknya bersiap.

2. Hanany terkasima, Mak aku ni bersiap ker apa ni.
Tgk cara Hanany tutup mulut mcm tak pecaya.

3. Apabila mak dan paknya sebuk tak layan dia,
dia pon mengadu la dekat tiang buaian.

4. Semua dah siap.Jadi bergambar la.

5. Bergambar dgn kereta Sport, nanti dia merajuk, susah.

6. Selepas letih bergambar, Hanany pon layan Shoya sebotol.
7. Gambar diambil pada raya ketiga dikala Kanot datang beraya umah mk aku.
kanot cuba kuci-kucikan anaknya, ank buah kanot pulak
tgh stretching.(Gambar mmg gelap, hari mendung.Bukan disengajakan)

8. Landmark rumah aku.Kawan2 yg nk dtg, aku bgitau, tembok umah aku ada patung kura2.
sorang Majistret dan Sorang Engineer gagal menemui land mark tersebut,

9. Kan, ada patung kura2.

Raya ke-4, aku menuju ke Perlis.Beraya di sana...nanti entry lain, aku sambung...
Kerja.....

No comments: