Wednesday, October 15, 2008

ROSSAKKK

YAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Pagi tadi aku melangkah keluar rumah macam biasa.
Menegur jiran aku macam biasa.

Bukak pintu kereta macam biasa.
Masukkan kunci lalu pulas macam biasa.

Tapi, tiada apa2 yang berlaku.
Wah, ini tak biasa.

Kereta tak bole startt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nasib baik tadak Court kes arini..

Walopun kereta rosak, Aku bersyukur
kepada Allah, kereta aku rosak di depan rumah,
pada hari aku tiada Kes.

Kalo rosak Esok?ESOK ADA KES DEPAN DATO' Z!!!.

Dan aku juga bersyukur Jiran aku seorang Askar.
Dengan selamba dia menolak keta aku sensorang.
Siap bagi Order,
MAsuk Gear dua, Tekan Klac,
Bila saya kata lepas, Baru lepas.

BAik!!!Sarjan.

Agak menyedihkan juga bila diberitahu oleh
Wireman bahawa bateri aku telah sampai ajalnya.
Dengan berat hati, aku menukar Bateri Baru yang "BAIK"
punya.
Waranty setahun.RM170!!!!!!!!!!!!!.

Aku juga diberitahu bahawa Wiring Audio sudah Short.
Dia buat Wiring baru..
Tapi dah terlambat, CD player itu telah rosak akibat short...
*************************************************************

No comments: