Tuesday, December 23, 2008

Baru.

Hah.
Aku dah start kerja firm baru mulai semalam.
Macam biasa,
(kpd yang selalu lompat firm)
hari 1st lepak2, kenal2 staff, tatau nk buat apa.
NGANGA.

bilik aku di hujung opis.
meja aku mengadap kaca yang besar.
Jadi semua aktiviti staff aku nampak.

Aku ditunjukkan oleh sorang Partner
berkenaan dgn network.
Dokumen ni dlm folder mana.
gitu2 la.

Pastu aku terpandang pada Taskbar.
Eh?ada YM kataku buat2 terkejut.
Partner tu pon kata,
sini YM adalah mode of communication.
Lagi satu kita guna SKYPE.

aku pon tatau skype tu cana.

tak kissah.
Yang penting,
Bole YM tanpa rasa tidak berkat.haahhaa.

mula2 aku igt tahun depan baru start.
Tapi boss lama inform bahawa gaji aku telah
dipotong untuk ganti duit PC09,
potong2 tinggal beberapa Rm saja.
jadi, aku terpaksa masuk kerja awal.
Cari duit ma..

Kepada MArdiah M.Kula,
dengar2 ada cerita baru?
bila nk bagitau?

Kepada KANO dan Ki Kola,
Tahniah dengan kelahiran
Bayi lelaki SEBERAT 3.6 KG itu.

Sms sampai pukul 3 pagi kot.
2 Kali lak tu,
Tapi salah aku mengset ringtone
menggunakan lagu Paramore.Gila terkejut.

aku sms kano kata tahniah.
Anak berat Macam Mak Pak dia.hahaha.
Tahniah, selamat tak cukup tidor.

***********************************

LIVERPOOL stays on top of the Lig.

No comments: