Friday, December 05, 2008

Kami dan Malinja

Aku ke Lembah klang Rabu dan Khamis lalu.
Atas urusan kerja.

Tapi aku bukan nk cerr pasal kerja, Mallas nk kerja.haha

Aku dah Sms kanot untuk roger rakan2 lain.
Supaya berkumpul di Malinja.
Port lama zaman muda2.

Kira Reunion secara bujang la.

Kira2 kul 8.30 aku tiba dulu di sana.
Tak lama kemudian kanot pula Tiba.
Kami sembang2 sementara menunggu aseb.

Kaie tak dapat datang kerana khabarnya BIZI di Terengganu.

Aku dan Kanot Khuatir
kalau2 Aseb akan mengamalkan Konsep
"Pi Dullo"nya.
Kerana masa aku tepon tadi dia macam gelak2 kecik.Hehe gitu.

Kemudian aseb pon tiba.
Aku dan Kanot Tepuk dahi.
Aseb tak mengamalkan konsep "Pi Dullo',
tetapi dia mengamalkan konsep
yang juga dipelopori oleh beliau iaitu konsep
"BINI ORDER".
Aseb datang bawak Asne daa...

Aku dan Kanot menyangkakan Program untuk bom
aseb tidak dapat dijalankan dgn sempurna
kerana adab depan bininya kena jaga.

Mungkin itu jugalah sangkaan Aseb,
dengan bawak bini, kami mungkin akan lebih berlapik.

Malang bagi aseb,
tanpa disangka oleh beliau dan juga kami,
Asne juga mengambil peluang bertemu dgn kami
untuk cari "gu" bom aseb.

Asne bertindak sebagai super-sub menggantikan kaie
dengan prestasi yang agak mengejutkan.
Nampaknya ketiadaan kaie dpt diisi oleh Asne.

aku, kanot dan asne bergabung mengebom aseb
dan keputusan akhir ialah 3-0.haha.

Aseb hanya mampu bertahan dengan perkataan Pung**q yg diulang
16 kali.

Nampaknya dengan prestasi yang ditunjukkan Asne,
kaie terpaksa memanaskan bangku simpanan.

sedikit gambar2 malam tu.



ini kanot, eh? mana kanot, not! Not!
eh ada, sori, flash tadak.



Ini muka Asne yang puas hati
dengan prestasi semasa beliau.


Ini pula Muka Aseb.Kena bOm, biasa la.

Sebelum pulang,
aseb sempat passing DVD FM 09 dan Fifa 2006.
Tukun da tak mampu main Fifa 09, jadi ajak aku main Fifa 06.layan jer la.

***********************************************************************

Selamat Hari Raya Aidil-Adha
dari aku, Miza dan Hanany.

Kami beraya di KL tahun ni.


********************************************************************
Member kita Arin dah BERENTI JADI LOYERRRRR!!!!!!!!!!!!
kita yang lain bila lagi??????????????????

No comments: