Monday, January 12, 2009

cacamarba

Sila Sokong Palestin dan Boikot Israel.
Arsenel FC termasuk didalam list Produk Israel.
Jadi Boikot Asenel FC.dan boikot penyokong asenel.HAHAH.
Ini gambar Pemain Bola yang sokong Plaestin.Klik Sini.

Aku agak bizi sikit2 sejak kebelakangan ni.
Jadi apdate Blog pon mungkin seminggu sekali la kot.

***************

Sabtu yang lalu aku kerja.
datang opis niat nk kerja.
Bawak leptop.
Bukak Fifa09.
Lwn dgn Kanot.

Tapi disebabkan dtg niat untuk kerja,
bila ada klien, ada call.
aku kena entertain
walopun dgn kosnya kanot akan mengalahkan aku.

ya, aku kalah, semua game, tapi game2
yang diselangi call oleh client dan staff masuk bilik
tanya tentang kerja.
Niat kerja, jd buat kerja.

jadi, kanot jgn terlalu bangga dgn kemenangan itu.

Petang, aku dtg opis lagi.
Ada klien nak dtg.

Aku bwk anak bini sekali.
supaya depa tau,
walopun aku duduk pejabat,
keja dlm aircond,
tapi aku tetap letih melayan karenah mcm2 org.

Ya.Klien dtg sambing bertengkar2 sesama pihak masing.
Sampai kul 6.30.
Akyu fedap. aku soh depa balik dulu,
bincang balik elok2 term.
Minggu depan baru dtg balik untuk sain agreememt.

Kalo tak stuju, mcamana nk wat agreement.
bukan agreement, disputement kiranya.

keja aku kasik advice ikut law,
pastu menghitamputihkan term2 yg telah dipersetujui.

Sila balik, bini saya dok tunggu ajak pi pasar mlm tu.HAHAHa.

******************


Jiran2 sekeliling umah aku bole dianggap sebagai ASTRO bergerak..
Malahan aku rasa bukan astro, tapi Internet.
sbb kalo astro kalo ujan tadak siaran,
ni time ujan pon clear.

Apa yang anda buat, walopun perkara yg
tak penting pon, pasti akan ada yg tau lalu dihebah2 kan.
bila hebah2, pastu akan bertambah perasa.
hahaahaha

Jadi, sila berhati2 utk berbuat sesuatu,
anda mungkin diperhatikan...

Terbaru, isu aku nk "berbini baru" pon heboh,
sehingga mak mentua aku di Sarawak pon tau.
GILA cepat Internet bergerak itu.Hahahah.
Mungkin ada yg nampak aku hantar borang permohonan kot.

No comments: