Wednesday, January 21, 2009

Surat Untukmu.

Tahniah atas kenyataan Anda
Wednesday, 21 January, 2009 17:37
From:
"hakimi shaari"
Add sender to Contacts
To:menteri

Saya sebagai seorang rakyat negeri perak ingin mengucapkan Tahniah
kepada anda kerana dengan kenyataan anda,
tidak mengiktiraf cop JKK lantikan negeri perak dan juga
tidak membenarkan Agensi kerajaan persekutuan untuk
menghadiri mesyuarat kerajaan negeri perak, telah menunjukkan dengan
jelas KEBODOHAN anda tentang konsep demokrasi dan juga KEBEBALAN anda untuk menerima isyarat dari rakyat.

Sebagai menteri anda sepatutnya menggalas amanah untuk
menbantu dan mempermudahkan Rakyat yang sudah terhimpit dengan
pelbagai bebanan. Bukan lagi menyusahkan rakyat.

dengan tidak mengiktiraf cop JKKK negeri, urusan rakyat bertambah
rumit. Dan TAHNIAH!. ini akan menambahkan kebencian rakyat kepada
UMNO dan BN yang BEBAL dan tak tahu malu .

akhir kata, Sahabat Rasullullah, Abdul Rahman bin Auf,
akan disoal di akhirat selama lapan puluh tahun akhirat...
bayangkan kita umat akhir zaman ini..
.apatah lagi mereka yang kononnya Pemimpin..

Fikir-fikirkan lah.

TAHNIAH dan Terima KASIH.

***************************************************************

Kepada yang berkenaan.

Saya telahpon membuat tempahan pada 18 hb 12 tahun 2008.
Disertakan juga Yuran Tempahan atau " Booking Fees" berjumlah RM 500.
(Sesalinan resit disertakan)

Akan tetapi, pada hari ini,
21hb Januari 2009,
Barang yang ditempah masih belum kunjung tiba.

Sejak dari tarikh 2hb Januari, Jawapan yang saya terima adalah "esok".
sehingga hari isnin yang lalu iaitu 19 hb Januari,
jawapan nya masih "esok".

Manakala 2 hb Januari, apabila saya menelefon pejabat anda,
BOSS dikatakan "engage"

Manakala pagi tadi pula,
jawapan yang saya terima ialah "BOss keluar"
tak tau masuk bila.

NAH!!
SMS saya pada jam 4.30 ptg tadi pasti mengejutkan anda?
jawapan anda pon menandakan anda terkejut.
YA!!

saya sudah dapat nombor HP anda!
dan Saya akan terus Menghantui anda tak kira masa.

Mana saya dpat no tu?
kalo nombor HP Defendan yang memang menyorok pon saya dapat cari,
inikan pula nombor anda yang saya tahu tempat kerja anda.

Jgn tutup talifon yaaa.

No comments: