Tuesday, July 28, 2009

Penanggg

Sabtu lepas aku pi Penang.
Perak Bar -Penang Bar games 2009.
aku main bola sepak.

Main kat penang sports club.

Aku sesat,dekat sejam aku cari penang sport club.
aku sangat jarang pi Penang walopun
hanya setengah jam dari rumah mak aku.

aku sampai kat padang dekat2 kul 5.30.
PENG tepon tanya aku dah sampai.
Dia dah tunggu kt padang.
Aku dgn peng sbb datang lambat, jadi SUb jer la.
Lan dah masuk main. Lan umpama Micheal Carrick utk perak bar.

punyala lambat start. aku tak solat asar lagi.
second hlaf, aku dgn Peng Masuk.
sampai dah semput gila,
dah tak bole nak tarik napass..
aku mintak tukar.
Jam pon dah kul 7. gila. tak solat lageeeee.

aku dgn anak bini lompat masuk keta.
jalan2 eh, terus jumpa mesjid.
sempat tu solat asar.
Kuasa Allah, walopun aku tak pernah mai mesjid penang,
Alih2 dengan mudah jumpa.

Moral, kalo nk main bola, solat asar dulu. huhuhu.

Lepas mandi2 kat masjid.
Kami pi ke Queensbay mall.
sebba kali pertama aku bwk family mai sini,
so, kami makan benda yang tadak kat Taiping.
iaitu... tgk jer la gmbar.


Amam ayam.


Kontrol ayu. satgi ayam terbang.


Tapau sikit kat mak. merasa ayam harga RM 50.huhu rabak

Rupanya ada kawasan yang setaraf dgn KL setengah jam dari umah mak aku.

No comments: