Thursday, October 08, 2009

Mood raya lagi.

Malam raya.
2 org (AI& EK) sedang menonton EPL.
diperhatikan oleh seseorang dari belakang(UA).

AI: Man u power. Rayn gigs semua ada.

EK: Man city lagi power. Tevez ader tu.
haaaaaa...tgk! tevez sudah assist! goal.

AI: aduhhh..bodoh a BEN FOSTER.

EK: HAHAHAHA..booo man UUU.

UA: Ehem. Tevez tu orang negara mana?

Dengan laju EK menjawab.

EK: TEVEZ dari argentina.

UA bertanya lagi..

UA: Hmmmmmm...PERANG BADAR TAHUN BERAPA A?

EK: errrrr...tahun gajah.


AI dah lama lari.sbb UA tu bapak dia.

****************************************************************************

dah tiga tahun aku pakai beg jenama colorlife yang aku
beli dgn harga rm 50.

Masa kat HSK dulu, aku boh file nak pi amik JID.

kat sini, aku boh leptop dan aku usung leptop pi court
sbb malas nk singgah opis dulu.

hasilnya, beg tersebut telah koyak rabak.

minggu lepas.

setelah balik makan dengan ARIN di IRC,
(gambar tak sempat ambik sbb arin byk tanya soklan)

Aku dgn anak bini menuju ke ipoh parade.Parkson.

Niat saja nak tgk2 ja.

sbb ada sorang kwn aku, org Australia,
dia pakai beg jenama TARGUS. aku tak penah dgr.
mmg tak penah dengar, sbb mahal gila.Tapi beg mmg cantik.

pi parkson, rupanya ada.
bini aku seperti biasa, dgn ayat salesgirl contohnya..
" #Ratus mmg mahal, tapi bebaloi, tahan beberapa tahun"
" Alah membeli menang memakai"
"waranti seumur hidup tu"

aku pon angkat. Waranti seumur hidup.koyak jer, antar balik, depa repair.
Aku pon, ada beg baru pi opis.hahah.

********************************************************************************

No comments: