Monday, September 28, 2009

RAYA RANGKUMAN SEMUA

RAYA TAHUN NI AKU BERAYA DI PARIT BUNTAQ PADA RAYA PERTAMA.

Macam biasa. malas cerita .
korang layan la gambarrrrr.


1.Hari terakhir Ramadhan.
Tradisi family aku iaitu bukak poser bersama.
Walopun tak semua ada sbb ada yang beraya umah mentua tahun ni.


2. Kerana adanya CHEF Kak An dan Kak N yang berada di posisi Tukang Masak Rendang dan buat Kek, aku dan keluarga diturunkan di posisi pertahanan sebagai tukang buat Pulut Pasung. Sejenis makanan tradisi kaum Banjar. Bagi aku lebih best dari lemang.


3. Tgn aku picit2 pulut pasung.
Kalo korang perasan, xde gamba org lain sgt, bukan sbb apa, depa takut nk bg gambaq depa takut aku buat caption mcm entry majlis tunang aritu.


4. Pagi Raya. Abah, Annie, Umi.


5. Ini budak pipi manyak kembung.


6. Mak dia nk ajar posing.sama ja dua2.


7. Annie nak pi beraya


8. Annie jalan duluooo...


9. Ni pulok gambar semua yang raya petama kat P.Buntaq.


10. Raya ke 3 ke umah kanort. Aknot mengotakan janjinya dgn beraya pakai kain plekat tanda protes.


11. Raya tetap raya, bisness ttp jalan. Ni kat IRC jln raja uda Butteworth.


12. Ini pulak di IRC greentown. Kalo kenal ni gamba sapa, sengap2 jer la.haha.

Gamba sesi salam2 dgn mak aku lupa amik dr ka an, nanti la.
Malas nya nak kerjaaaaa.......lama cuti.

No comments: