Wednesday, September 16, 2009

MEMBAWA KANOT BERJALAN2

Pagi sabtu lepas
Kanot datang dari KL naik bas
Aku amik dia kat kamunting,
lalu kami menuju ke penang.

ada urusan sikit.
Selesai urusan, kami balik semula ker Taiping.

Aku membawak kanot jalan3 di Tsco taiping dan Tepen sentral

aku menunjukkan kpd kanot tempat jual
leptop yang harga kurang dua ribu tapi lengkap bole main Game.

bukan lebih dua ribu tapi bole main solitaire aja.

Pastu kami pi ke kedai gintell,
kanot sempat try semua kerusi urut

sebelum pukul 5, kami pulang ker umah aku.
Kanot sempat juga try Gintell G-power kt umah aku.

Pastu kami menuju ke ipoh country club.

Di sana, kami dihidangkan dengan Lapan menu.
Dari Sup ketam.
Ikan grope stim
ayam lemon.
mcm2 lagi.

Kanot makan tanpa menghiraukan 2 org majistret taiping
yang dok semeja dengan kami.

Kalo kat hotel singgahsana PJ nun,
sambil makan samabil rabbani nasyid,
tapi kat ipoh contry club ni,
sambil makan sambil dihiburkan dengan penari "Belly dancers"
yang seksi2.Tapi ternyata kanot lebih bernafsu terhadap makanan berbanding
pompuan seksi kerana dia mkn tanpa menhiraukan alam.

Lepas menu Udang Butter,
kami berangkat. dah tak larat.

Kemudian kami menuju ke IRC greentown.
Bab makan, kanot tak tolak.
Kanot Order Tomyam
Memang sedap kan kanot?

ni gambar kanot


sambil makan Bihun tomyam..sambil usha...

....bini aku.hampeh kanot.


Pastu aku dgn kanot tgk Man U lwn spurs kat kedai Mamak di Greentown.

kemudia aku antar Kanot ke stesen ketapi lalu kanot brambus ke KL.
Raya InsyaAllah jumpa lagi.

KLIK SINI UNTUK LIHAT GAMBAR

*******************************************************************
Tahniah kepada ASEB & Asne diatas kelahiran Puteri Sulung mereka.
welkam tu the klab.

Tahniah juga kepada abang aku Ustat Badli diatas kelahiran PUTERI ke-TUJUH.
hahaha. Tambah kurus la kak ipaq aku tuh.

No comments: