Tuesday, September 08, 2009

Buka Puasa di Ipoh

Semalam aku pi bukak puasa di Greentown Ipoh.

Bukak puasa dia Island Red cafe.
Bersebelahan denagn opis lama aku dulu.

Awat jauh sgt pi bukak posa?
Sebab saja menyokong bisnes yang bini aku dok buat nih..
RUJUK Blog ni utk keterangan lanjut.

eh? sempat lagi iklan.hehe.

sekali sekala bukak puasa menu lain, sedap juga.
balik2 popia goreng dgn murtabak, bosan juga.

Ni gambar2.


nani amik port ujung sekali.
Lebih privasi kot, senang dia nk lumpat2.


Miza tgh belek menu yang mcm2. rambang mata,
Yela, dah lama asik mkn popia goreng aja.

Aku bwk leptop.
Sempat la YM dgn Arin yang baru jadi MAk Long.Tahniah.

selain itu, sempat juga aku promo bisnes ni kat Arin, hahaha.
Jika berminat, sila ke blog bini aku.hahaha.

Aha.Satu lagi, sebagai menyahut gagasan Satu Malaysia. eh?
bukan, menyahut seruan kemajuan, aku dah dapatkan menda alah ni.hahaha


walopun MAde in China, ok what. walanti satu taun maaa.
Kanot!!!!!. Innitiate!!



Selamat Berpuasa.
dan selamat menambah amal ibadah.

No comments: