Wednesday, July 18, 2012

kau tetap Istimewa

Di sini kami mula belajar membina keluarga..
Di sini kami belajar membesarkan seorang anak yang kecil
Sejak dari anak ini berusia beberapa bulan.




















Disini juga anak kami mula membesar.

Begitu juga kami
Makin membesar juga




















Berbagai memori indah disini
Kehidupan kami amat indah melihat anak membesar.




















Waktu itu pendapatan aku hanyalah RM 1000 sebulan
Isteri tidak bekerja
untuk menambah pendapatan,
Disinilah aku dan isteri pada setiap bulan Ramadhan Selepas sahur,
mula mengisar kacang soya untuk dijadikan air dan dijual di bazar Ramandhan.
mujur ibu mertua ada gerai di bazar Ramadhan.
kadang2 ikut juga membantu ibu mertua ambil tender air di jamuan raya.





















Semuanya berlaku dan bermula Disini
Anak semakin membesar...


























Dari pandai berjalan.hingga pandai main komputer.
 semuanya berlaku Di sini
























kemudian sedar tak sedar..anak pun dah masuk sekolah...
semuanya bermula dan berlaku disini.


 





















disini juga anak mula pandai berdikari dan membantu Umi.




















Di sini jugalah bermula kerjaya aku yang mulanya hanya memandu proton saga 1985





















kemudian mampu membeli sebuah kereta baru....
dan Disini juga aku berjaya membelikan sebuah kereta untuk Isteri pula.




















Disini juga beberapa rakan pernah datang menjengah




















Di sini jugalah tetamu2 menjamu selera masakan Isteri
banyak kenangan kami Di sini,

Namun, kita semua tahun, satu permulaan, akan ada pengakhirannya..
Kami harus meneruskan hidup.

Bukan aku tak pernah menyatakan hasrat untuk memilikinya
Tapi, cadangan itu ditolak....dan aku menerimanya..
Mungkin jodoh kita sampai disini saja........
Wahai rumah no.8.

SELAMAT TINGGAL.....

Walau siapapun yang akan menghuni dirimu selepas ini...
bagi kami sekeluarga....
kau tetap istimewa.........






7 comments:

Ladykillers said...

SHAHDU~~~~ wakakaka

Anonymous said...

nany masa KECIK LAi bebenoo!xlama pic baby baru pulak ;0

Anonymous said...

Dah setahun berlalu.

Semoga diberkati Allah

Anonymous said...

Dah setahun berlalu.

Semoga diberkati Allah

arar

Anonymous said...

Kimi,

Besar betul badan hang.

Macam Kanot masa bujang :)

Kira aku juga steady.

Aseb pun masa jumpa hari tu mantain je. Tapi katanya dia diet tak makan nasi.

Ko kena diet jg

arar

KiMi said...

Rohmannn. hang tadak FB ka? hang la kat mana?

Anonymous said...

FB belum buat lagi :)

Nanti bila FB dah nak pupus baru daftar.

Masih kat tempat lama