Wednesday, December 20, 2006

aku Sudah kembali..

Dah lama since the last time aku update Blog aku.
Now baru aku berpeluang nak update this blog..

aku dah kembali..
bukan bermaksud aku dah kembali tulis blog..
tapi aku dah kembali ke kampung halaman aku..

PERAK DARUL RIDZUAN..kejor yeop kejor..

Walopun aku sedih meninggalkan Lembah Klang yang penuh kenangan..
Meninggalkan Kengkawan..Hiham, Sobri & Kadir..(Firm lama)

Aseb ("main la FIFA dengan Baraq ek")
Kanot ("Jaga bini hang yang ngandong tu")
Kak Nur ("Bila nak Resign?")
AM ("aku takda tapi kau ada")
Suhail ("Banyak claim kau?")
Abang Man ("jangan tender notis")
Bos ("makaaann aje")
Suria {"kirim salam kat Ramli ngah talib")
Amir (langgar la BMW pulak")

Tapi...
aku dah buat keputusan nak settle down kat sini..
dekat dengan Mak aku..
bole le aku jenguk2 pokok pisang ujung2 minggu..
sapu2 sawang kat dinding umah..

dekat jugak dengan Bapak&Mak mertua aku..
(aku duduk dengan deorang :p)

Jadi..karang, balik raya, takde la gaduh2..
ntah2 mak mertua aku,lagi suruh aku balik umah mak aku..
(menyampah, hari2 tgk muka aku :P)

Tak dilupa.. terima kasih dari aku dan istri kepada kawan2
yang datang majlis kitorang aritu.Dari jauh oo
Terutama, kepada yang bawak hadiah...hahaha

Ok. All the best semua!!! jumpa lagi!!!

6 comments:

Anonymous said...

bagus.. bagus.. anak lelaki mmg patut dok dekat2 ngan orang tua.. hehehe.. tu sebabnya org lelaki dpt harta lebih.. ahaks :p

x pindah mana pun.. kat sini gak.. cuma serve org lain ja.. kalau Kapit best gak.. bleh bobohizan kan tokcik

Anonymous said...

bagus. bagus.
teruskan mengapdet.

kem salam bini ko.

aku ada tapi kau takda.

Anonymous said...

apa?? resign?? hehehe..bakal menyusul.x lama dah.
lepas ni, "am ada, ko tiada dan aku pun tiada.yang ada a.man"

Ngeh Ngeh..

kem salam sama Miza n baby.ajaq dia jawab salam dari lani.hehe

KiMi said...

MADULBH : cheh.igt pindah putrajaya..

AM..w,slm.kata bini aku.
aku takda, kano takda, sapa yang ada?

kanos: dah ukoq cincin tunang?
kot2 terukoq ukuran bulan puasa aritu.

nisbahku said...

woi..lupe member sebilik ek...sedey aku..kanot ko sebut...aseb pun ko sebut...xpela..orang da kawen...lupe ek kawan

nisbahku said...

lupe member siot....aseb ko sebut..kanot ko sebut...aku?