Thursday, September 06, 2007

Aku rela terjun bungee dari cabut gigi lagi.

Semalam, aku bangun pagi dalam keadaan mamai.
kurang tidor..
gigi aku rasa bedenyut2.
Lantas aku mengambil kputusan..
cuti utk cabut gigi.

tepom mak mentua...
tanya ,klinik mana seswai
klinik krishnan katanya...

tetiba, bapak mentua call..
"kimi sakit gigi ka?
Abah nak pi market sat,
satgi abah ambik. besiap la"

Aku ke klinik dgn bapk mentua.
katanya dia dah kenal dgn org klinik tu
selalu pegi..

Setibanya di klinik tu..
kami ke kaunter pendaftaran,
india kaunter tegur bapak mentua.
aku pun duduk..

lepas register, india tu tanya.
"Kakak ada Sihat?"
Aku buat muka heran.
"kakaK?"
tanya aku.

ya la. kakak kan?
itu u punya abang kan?
dia punya isteri.

hahah aku gelak.
"itu bapak saya la,
mak la yang u tanya ni?
apa daa india..

masuk bilik, doc suntik 3jarum bius.
keluar..tunggu kebas..
masuk balik..
doc try..adoi!!! sakit ma..
Doc suntik lagi 2 jarum..

pastu..Sakit jugak lagi...
maka..tercabutla gigi graham aku..

keluar dari bilik doc.
aku nak bayar..
Tapi rupanya Bapak mertua aku dah bayar.

Jadi, Korang tentu paham
kenapa aku suka duduk kemunting
dan tak kerja kat ipoh
atau penang..

hahahaha

12 comments:

AM said...

bahagianya dapat pak metua baik camtu.

kanot said...

Hang ni la... manja nak mampoih

Pak metua pon hang duk tibai selalu. Tu bukan sugar daddy hang tau dak.. itu adalah P.A.K M.E.T.U.A

kimi said...

Am:dia belanja selalu belanja aku sebab aku je yang rajin dengar dia becerita.adik2 ipar aku,bini aku, semua lari kalo bapak mentua aku stat becerita.dia kalo becerita, detail macam buat report polis.haha

Kanot: Sugar Dady haram. Pak mertua Halal.Hahaha. Imam Dolah Rajin blanja hang?

Anonymous said...

hahaha..kimi amik kesempatan lagik utk kesekian kalinya..=p

arin said...

kanot, skg hg dh dpt jwpn bukan aku x ajak dia mai ipoh..haha!

Anonymous said...

yeah, u are lucky..

Anonymous said...

woi, dah tua bangka pun pak mentua blanja lg ke, ish ish ish

KiMi said...

sapa anonimus ni?
malas tulis nama ka?

Arin: aku segan keja ipoh..
ipoh tempat orang POWER!! haha

arin said...

o.. ye ker? ipoh tmpt org power eh?power point ker power rangers?

kanot said...

Arin, bukan alasan sbb ipoh power..tapi sbb dia "pow"er,leh pow pak metua dia slalu.. hehe

kimi said...

Arin: Super POWER.

Kanot: BUDUH.dengki la tu.

AM said...

hahaha! lawakla kanot. "pow"er!