Tuesday, March 25, 2008

Trip Ke KL la pullook

khamis 20/3/08
Aku dan Isteri mengemas2.
Hanany pon nampak excited.
kami akan menuju ke Lembah Kelang.
KL,Putrajaya, Kepong, PJ.

Pukul 10. Kami ke Giant dulu.
sebab harini offer pampers RM 26.60.
Limit 3 pek setiap pembelian.

Pastu, kami terus ke Lembah Klang.
lebih kurang kul 3 kami sampai di PJ.
sbb aku dulu pernah dudok PJ
jadi tadak masalah untuk aku mencari
Shah Village Hotel, tempat penginapan
yang dibayar oleh opis aku.
hahaha

Check in..igt nk tido2 rehat..
tapi Hanany excited, dia tanak Tido.
Malam, aku bwk Miza n Hanany makan A&W.
untuk rekod, kt Taiping takder A&W.

Jumaat 21/3/08
Aku tinggalkan miza kt Putrajaya.
aku naik ERL ke KL sentral.
dan kemudian naik Komuter ke Midvalley.
ok jer.
Tapi bila balik,pukul 5
aku nk ke B.Tasik Slatan dan naik ERL di sana.
Tapi, stamina aku tidak seperti waktu bekerja di HSK dulu.

Aku gagal berebut 2 kali.
dan tengah tunggu komuter seterusnya,
ada pengunguman: "diringkaskan, ada problem.tren lambat"

Pukul 6.50 baru aku dpt naik tren.
barula aku igt kenapa aku balik Taiping
dan malas nk keja kat KL.

Pastu dlm tren, macam sardin!

Hari Sabtu.
Aku pergi ke rumah aseb.
tujuan untuk makan2.
Apakah menunya?da la....hehehe

aku main FIFA sepam dgn aseb.
dah lama tak pegang joystik..
tentula kena blasah.

Kami mengajak apon untuk makan sekali.

Ahad.baru balik taiping.

Isnin, pagi aku pi court.
Petangnya aku MC....

gamba2..nanti..lupa bwk memori kad.

No comments: