Monday, March 17, 2008

Trip Ke Kola Kedah

Ujung minggu, aku ke Kuala Kedah.

Kenduri Umah Ki Kola.
I.e Laki Kano.
Sebab aku tak Pi kenduri kt Pahang
Menjadikan pemergian aku ke Kola Kedah
adalah mandatori.

disana berjumpa beberapa kawan dari UIA.
dan tak disangka, Am dan Keluarga juga ada.

ini beberapa gambar.


Sambil menyerahkan Goodi Beg
Ki Kola cuba menerangkan Plannya malam ini.hehe.


Gambar ni dari kamera Am,
dia amik gamba kano termasuk gamba aku tgh amik gamba.
Hasilnya ialah gam ba seterusnya...




Gamba Am tengah amik gamba.
Tentu korang perasan perbezaan antara gamba
kamera Nikon DSLR dengan BenQ buruk.



Bapak Am dukong Hanany,
Hanany buat muka pelik sebab rasa mcm tinggi,
selalu kalo aku dukung, dekat dgn tanah.


Eiii...cape kau?nape amik gamba kami?
(courtesy kamera Am)



Umi...kami nantok aaaa....



Sapa punya lagi mahal, tentu aku punya.hahaha



Kano sedih kena tinggal oleh Family..
Aku berkata padanya, Miza dulu tak sedih pon.



Bpk Am: I rasa Plan ni akan berkesan.
Hanany: Betul ker ni? sure?


dan....bila aku dah nak masuk Penang
baru aku teringat....
Aku lupa nk bagitau kt kano...bahawa...
Arin Kim salam..hahahaha.
arin, bagitau sendri..


Kalo nk jimat minyak..sila baca entry bawah ni.hehe.

No comments: