Tuesday, June 24, 2008

Antara 2 Insan

Kalo diperhatikan.

Dah byk kali aku tgk dalam komen2,
terdapat kekeliruan oleh
pembaca2 tentang dua orang pengkomen..

kekeliruan ini timbul kerana 2 pengkomen
ini mempunyai nickname yang hampir sama.

Iaitu Kano dan Kanot.
Terbaru yang keliru ialah Apon.

disini sedikit perbezaan diantara kano dan kanot.

Kano ialah Noor Zuraida
manakala Kanot ialah Noorazmir

Kano ialah seorang wanita Pahang yang berkahwin dgn org Kedah.
manakala Kanot ialah lelaki kedah yang berkahwin dgn org KL.

Kano sedang mengandung anak pertama
Kanot sedang "mengandung" yang tak ketahuan due datenya.

Kano pernah di"describe"kan oleh
beberapa kenalannya sebagai
"Campak dalam air jadi Ikan"

Kanot pula kalo campak dalam air jadi Dugong.
hahahaha.

Kano orgnya putih.
Kanot orangnya sebaliknya..heheh

Kano mempunyai blog, tapi tak pernah Update.
Kanot pula blognya semakin popular
(setelah aku iklankan kat blog FT)

Kano boleh menyanyi kerana suaranya sedap.
Kanot pula bekas Penyanyi nasyid..
bekas..maksudnya...ehehe..

Aku jarang kutuk kano.
Aku hari2 kutuk Kanot.

ini adalah sebahagian perbezaan mereka.

FT pula menggambarkan kanot sebagai.....ANEH.
baru FT tau sapa kanot.


kalo FT kata centu...aku tak bole nk komen apa dah...hahaha.

No comments: