Wednesday, March 07, 2007

a little bit nostalgic ii

Antara waktu2 menarik yang hampir mustahil utk aku tempuhi lagi...

Antara lainnya adalah seperti berikut ;

1) Main Counter Strike/Half Life dalam network, lwn aseb, kanot dan kaie.
(kadang2 Matjap atau Pakdi akan ganti tempat aseb
kalo dia diarahkan utk keluar dating dengan Asne!)
(main CS adalah yg paling best!!)

2) Main bola sepak dalam ujan lebat tanpa mengiraukan keselamatan.
Kali terakhir main adalah last day exam sem bila ntah..
aku, kanot, kaie, main bola dalam ujan lebat.Aseb takder, kuar dating.

3) Tengok Naruto (atau anime lain) dari pagi sampai pagi esok.

4) Sepak kanot beberapa kali utk kejut dia bangun subuh.

5) Makan2 ramai2 dengan Am,Nur,Suhel,aMan,Suria,aHaris
kat roti canai bwh petama komplek.

6) Jadi chambee kat HSK.

7) Berbual ramai2 buat bulatan kat bawah blok pukul 11 malam sewaktu
seluruh Uia tade letrik.Ahli:Mituid,aseb,lan syah,kaie,miraz,pidin,kanot.

8) dan waktu2 lain yang difikirkan sesuai...

karang..kalo ada masa.. aku buat slide utk gamba2nya..
betul kata suhel dlm entrynya tu..

12 comments:

Anonymous said...

err...kalau aseb tak de dgn korang, mmg die dgn asne! je ek? bagus2! =p

KiMi said...

dah dia ckp dia kuar dgn Asne!..
betul ke tak, kami tak siasat la pulak..hahha

Anonymous said...

dah mula dah... =p

Anonymous said...

hehe.. lps abes paper final, slalu tido jer.. x makan pun xper
tp klu tgh giler dgn satu2 game tu, sblm p final pun sempat pekena game seround dua jap..

Anonymous said...

Asne!: mula apa?haha

Arin: perempuan pun centu...ish2..

Anonymous said...

tangan 'multitasking' beb! mcm2 buleh di ulah.. ngan mo org lelaki haja kah main game??

Marliza Radzi said...

antara mende yang tak dapat diulang juga ialah aksi2 mesra suhel & abg haris, di mana ko dan aku usha dan gelakkan dari jauh. hahaha! precious!

Anonymous said...

Am: Ada satu lagi la Am, aksi suapan mesra Suhail dan Kimi.Eh?Apsal asyik ada Suhail je dalam hal mesra bemesra sesama lelaki ni?? :p

Kimi: Aku pun.Banyak perkara bersama ko yang aku takleh nak ulang dah sebab ko dah kawen dan aku dah bertunang.Huhu.Hehe.

KiMi said...

arin:bebinian patotnya bediam di dapur.
amun main game,kaina mentuha tekajut.

AM:betul tu, yang takbelo diulang ialah gelak dengan ko..sebab skang aku gelak2 dgn miza jeko dgn daud.haha.

Nur: sapa ckp tak bole ulang walopun au da kawen, ko da btunang.aku anytime.hahaha

kanot said...

Yg pasti masa mkn kat malinja hang mmg nmpk ala2 excited dan ke'sangap'an mcm dah lama tak jumpa member...sian btoi org ulu perak sorg ni.

Bini kita pulak memandang tak puas hati apabila tekeluarnya cdgn kita nak tgk bola sama2 mlm sabtu dkt kulim...HAHAHAHAHA

Kesimpulannya, main game dkt umah lbh mulia dpd meninggalkan bini sorang2. Bini aku pun dah pandai bg sokongan moral and jd pom pom girl masa aku main FIFA..."shoot abang...shoot...aparraa saha dgn rooney lembik btoi sepak bola"... HAHAHA

KiMi said...

aku meraikan hang yang dah lama tak makan dengan member..
haha..aku baru ja nak menimbangkan cadangan tengok bola tu.
tapi bila aku tengok muka bini kita..tak jadi..
Tapi mungkin next time?bulan depan?eh, bini hg branak bulan dpn.
Bini aku, kalo aku main game, dia tdor..aman sikit katanya..tiada gangguan seksual.haha

Marliza Radzi said...

alamak Kimi. lupa lagi nak cari gambar tu! sorry. ini malam insyaAllah, ye?