Tuesday, November 27, 2007

kpl tebang

errrrr....
Suhail.....
aku dapat jauh ni jer....

10 comments:

suhail said...

eleh.. wlp aku dapat 95.737m n ko lebih drp aku (sket je..), percubaan ko beratus kali baru dpt..

aku hanya 6-7 kali je..

so, aku lg hebat la.. ahaks

KiMi said...

tak la..
aku try 28 kali jer..

lagipun disertakan bukti bergambar...hahahaha

tak kisah la cuba 2 3 kali ke..2 3ratus kali ker..
rekod ttp rekod..ada brani lawan?

suhail said...

siut lu..

rugi tul la takde rekod.. arghh!

*Moral:-
1) Jgn melabur dalam perniagaan tanpa hitam putih, kelak rugi bila ditipu

2) Jgn lupa menulis butiran hutang, kelak lesap bila takde yg mengaku

3) Jgn berlagak sgt, kelak malu bila kalah

KiMi said...

kau ader kena tipoo saham ker?
aku mlabur dgn sues jer.jd tader rugi ma.

aku ada utang kau ker?
brapa?

sori la.selagi belum ada yg potong, selagi tu aku akan blagak.

Sufanasrin said...

cit! hampeh tul budak2 nih.. (sambil menyalahkan 'tetikus' di ofisku yg tak sporting langsung...)

AM said...

ekeleh saiko la soh aku tgk blog ko demi ini.

Sahal Fikri said...

weh lu..
aku dpt report bahawa keberlagakan ko melampaui batas..

takpe, takpe..

p/s: ingat moral aku #3

KiMi said...

ini mesti Arin yg ckp.aku nak pi opis dia esok utk tunjuk kat dia cara yg betul baling kpatebang

Sufanasrin said...

ko nak ajar aku??? wah hahahah! tidak!!! aku x pecaya...!!!katakan saja ko nak belagak dgn aku di ofis aku dihadapan staf2 aku kan...

matjapp said...

sory nak mencelah... kimi.. kedai al-ikhsan bagi 50% diskaun jersi ori england versi euro 2008... nak aku pi cari...