Wednesday, November 21, 2007

Rutin

Aku sekarang ni tak byk cerita..

Sbb aku buat benda yang rutin sahaja..

Hari kerja,
hari2 g kerja,
balik lunch,
g kerja semula,
kemudian balik...

sebelah malam, samada gi pasar malam,
pi tesco,
gi makan2,
atau dudok umah tgk tiwi..

aku mmg suka wat benda rutin.

penah sekali aku kononnya
tanak wat benda rutin..

aku gi solat jumaat, aku letak selipar bukan di
tempat selalu aku letak..
hasilnya, selipar aku kena kebass...

jadi, kalo rutin harian anda tiada masalah...
jgn la nak try sesuatu yg belum pasti outcomenya..

suhel ada kasi email utk ilangkan bosan..
aku try main,main baling kpl terbang kertas
best juga..
ketagih.
aku cuma bole gi jauh ni jer..


sapa2 nak try, bole mintak kat suhel atau aku.

9 comments:

AM said...

lebeh kurangla pencapaian kapal terbang ko dan aku.

KiMi said...

op.cuba lihat, aku dah tukar gamba..pencapaian baru.

hahaha

kerja!!!

matjapp said...

England out Euro 2008... hahaha..
Nanti kimi takleh suruh aku beli jersi England baru ... TO kanot: Suruh Beckham dok US diam2...

KiMi said...

Matjap: jersi israel ada jual tak?hahahaha...buduh mclaren...bring morinho to england

sufanasrin said...

main apa tu? nak!

suhail said...

aku masih menjuarai kan..? hehe

matjapp said...

jersi israel?? kalo aku jumpa aku bagi free hahaha....

sufanasrin said...

suhail dpt bape?
cis, aku masih x lepas 70 nih..aku salahkan tetikus kt ofis ni!

joe said...

mmm.....kalu rutin je, takut bosan plak..lebih baik sediakan diri untuk apa2 perubahan... masenye akan tiba jugak rutin kite diubah... mcm roda, kdg kat bwh, kdg kat atas...