Wednesday, January 30, 2008

tatau nak letak tajuk apa

9 pagi.
Mahkamah Tinggi Taiping.

Hanya dua perkataan yang diungkapkan
oleh Yang Arif.

"Struck Out"

Tiada apa yg mampu aku ungkapkan kecuali,
Terima kasih Yang Arif.

Sewaktu minum,
sorang kakak bercerita sewaktu dia Long Call.
Di hadapan Yang Arif yg sama..
Kata yang Arif,
"Kamu buat apa jadi Loyer?
Jadi loyer ni susah,
banyak benda nak fikir,
kena marah dgn saya lagi,
Pergi Jadi cikgu".

haha, amat berbeza dgn Long Kol aku yg menerima
galakan dr Yang Arif.

Aku suka TP Bankrupcy,
Aku hanya perlu sengih2 saja
untuk mendapat OIT.

Aku tidak suka MOB kalo
kata nak mintak tolong satu file jer,
SNS, mintak date.
tetiba bila fax ada 4.File problem lak tu.
tipoo siot, keji.

Aku suka balik umah,
di rumah aku bole tgk tiwi,
main dgn anak,
sembang2 dgn bini,
dan bole pergi jamban bila masa aku teringin.
eh? sudah kul 4.45, mari balik rumah.

No comments: