Friday, May 02, 2008

di TAG oleh AM.

Aku diteg oleh AM.
Tak kisah la dia bini org ke tak.
Tapi bila dia sudah Tag, aku kena la jawab.
Lain la kalo Kanot yang tag aku.
tentu aku buat tatau saja.
Sbb selalu aku tag kanot, dia buat tatau juga.

Am bagi soalan.

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

(1) Wang Tunai berjumlah RM 2juta.

(2) Sebuah kereta Evo 9 dari peraduan Petronas Car Craze

(3) Sebuat Komputer Peribadi Desktop yang mempunyai kapasiti
simpanan yang tinggi dan juga Grafik "accelerator"
yang kuat.AMD Dual Core.

(4) Bekalan Petrol percuma sepanjang hayat.

(5) Bekalan Beras percuma sepanjang hayat.


Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:

(1) Supaya aku dapat guna sikit untuk melabur.
Sikit untuk buat bisnes.
Tak kisah la bela kambing ka, lintah ka.
Bagi kat Mak aku.
Simpan dalam akaun SSPN anak aku.
Pi mekah.

(2) EVO 9, keta yang mmg aku minat,
kalo dapat hadiah, tak yah la aku guna duit
2 juta tadi untuk beli keta mewah,
tak ka jimat kat situ.

(3) Sbb PC aku dah rusak,jadi aku perlukan PC baru
untuk main game, buat grafik dan sbgainya.
Bola la aku menyahut cabaran dari Kanot
dan aseb untuk lwn FIFA.
Dan, free, jimat duit 2 juta tadi.

(4) Petrol kan mahal sekarang, dapat free, gila best.
Pastu kereta aku kan EVO 9, Kuat makan minyak tu.
Jimat lagi duit 2 juta aku.

(5) Beras pon dah mahal sekarang, Jadi aku bole la sedekah2
kat sesapa sbb aku tau, mesti ada lebih beras tu,
ye la, kalo dah duit ada 2 juta, tentu kadang2 makan
chiken chop, lamb cop.
Selain jimat duit RM 2 juta tadi untuk beli beras,
sambil2 dapat beramal.


5 impresi terhadap orang yang diminati:

errr....aku ni susah nak minat seseorang..
sbb bagi aku, tadak makna nk minat2 org ni.
Tapi, aku pernah selute kepada.

(1) Org yang duduk USA, jauh dari family, tapi masih mampu
mengekalkan nilai Islam dlm hidup.
Solat tak pernah tinggal dan Zikir2 jadi hiburan.

(2) Org yang convert masuk Islam,
dan lebih Islam dari org melayu yang lahir2 dah Islam.
Respek Ustaz Farid Ravi, Reduan Tee, Khalil Idham.

tatau dah...


Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:
Besalin anak aku. Bini aku la. sapa lagi.


5 ciptaan yang paling disukai
(tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju)

(1) Perempuan (ciptaan Allah)
(2) Baju dan seluar.
Kalo tak, tentu sekarang aku pakai jubah atau kain.
(3) Tivi. Tanpa Tivi, mandomlah dunia.
(4) Komputer, alat yang bole digunakan untuk kerja,
Main game, Dengar lagu, Simpan Gambar, Sebar Fitnah
dan sebagainya.
(5) Mesin ATM. mudah, tidak perlu beratur guna buku untuk amik duit.
Malam2, kalo bini aku ajak ke tesco pon tak kisah.
Bole withdraw.


Apakah perkara yang paling dibenci?

(1) Perkara mungkar
(2) Orang yang melakukan perkara mungkar,
berbangga dgn perbuatan itu,
dan tiada gaya nak bertaubat.
(3) Orang yang berkuasa untuk memenuhi perintah Allah
dan menghapuskan maksiat dimalaysia ini,
Tapi dia tak buat apa2 pon.
(4) Dato Abdullah Md Zin dari UMNO. ada ka kata kes Murtad di Malaysia
tidak ramai,terkawal dan tidak merbahaya.
Al-Quran kata satu pon berbahaya
inikan pulak lebih dari satu, dia memandai buat undang2 sendiri.
(5) Orang yang potong "Q".

5 orang yang mahu anda tag:

Asne Aziz
Madu Lebah
Arin
Baraq
Kanot-dah tatau nak tag sapa.aku jamin kanot tak buat punya.

No comments: