Monday, May 05, 2008

Trip To KULIMMM

**Edited lepas dpt gambar dr kanot.


Muka anak kanot bersedia nak menyeranggg..




Bukti bahawa anak aku bulat mata bila tgk kanot.
Raksaksa!!!!

************Original Post********************
Cuti hari pekerja yang lepas,
Aku bawak anak bini jalan2 ke zoo Taiping.
Cuaca yang panas dan org yang ramai,
menyebabkan kami sekeluarga cam nak pensan.
Gambar nanti la aku post.

Sabtu pulak. macam biasa. aku balik kampung.
Ujung minggu yang boleh dikatakan padat la.

Sebab, akibat cover letih gi Zoo hari khamis tu,
Jumaat malam pullok kami shopping di
Tesco sampai kul 11 malam,
Aku dan keluarga memulakan hari sabtu dekat2 pukul 11.
Tidor la...apa lagi. Hanany pon bantai tidor..

Pukul 12, kami bertolak balik kmpung.
Tiba di Bagan serai, senggah umah abang aku.

Dekat2 pukul tiga sampai umah mak aku.
Pastu, tak dan nak rehat,
mandi2, solat asar,
Aku dan anak bini terus menuju ke negeri lain.

Kulim kedah, untuk menziarah Kanot yang
dah hampir setahun aku tak jumpak.

Sampai kulim dalam pukul 6 lebih.
Macam biasa la, salam2, makan2.

aku cuma nk cerita yang tersirat.

1) Aku lupa bawak kamera,
aku mintak kanot amik gambar guna kamera hemponnya
yang canggih itew.
Kanot amik gambar.
Tapi cuma gambar anak2. (hanany dgn Samihah)
Dia tamau bergambar dgn aku,Pehal?

2) Setiap kali anak aku pandang kanot,
Dia mesti bukak mata luas2.
mula2 heran kenapa...tapi..oh...

3) Aku menziarah kanot bukan saja kerana nk jumpa dia,
tapi, aku nk memastikan sesuatu...

untuk kejadian 1), 2) dan 3) diatas,
penjelasannya adalah.
Kanot tanak bergambar dengan aku sebab...

Sebab yang sama dengan kenapa anak aku bukak
mata luas2..

dan sebab yang sama aku dtg jumpa kanot ia itu untuk memastikan...

BAHAWA Kanot GEMUKKKK!!!!!!!!!!!!......

Kanot tanak bergambar dgn aku sebab dia GEMUKK...
dia takot nampak dia bESSSARR sangat kalo bergambar dgn aku!!

Anak Aku bukak mata luas2 sebab kalo bukak mata sikit,
Tak nampak semua.Kanot BESSARR..bukak mata luas baru nampak
seluruh orgnya....

Dan aku pi Kulim, untuk memastikan,
betulkah cerita yang mengatakan Kanot GEMUKKK!!!....

Not. sori aa...
tanpa gambar, aku masih boleh menceritakan keadaan sebenar..
hahaha.

Kalo matjap nampak kanot pon, pasti terkejuttt...

No comments: