Monday, September 15, 2008

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Aku menerima SMS seawal minit ke-3
perlawanan itu bermula.

Aku tidak memperdulikan SMS itu.

Tapi bini aku yang baca,
Sbb dia takut kot2 aku ada gelfren lain yang antar SMS.
hahaha

Kata dari Mohsen:
SMS bertulis, wUUUUUU BOOOOOO...

Satu lagi dari Matjap:
SMS bertulis, Tu diaaaaa....1st Assist.

Dalam hati aku berkata, Sial.

Aku menunggu dengar sabar.

Sehinggalah rembatan Xabi Alonso
yang terdeflect di kepala Evra.

Lalu Van Der Sar meluru keluar,
tepis bola,
Kena keting Brown.
YEAHHHGGGHH!!!! GOAAAALLLL!!!

Aku jerit.
Anak aku pon ikut melompat.
Bini aku geleng kepala.

aku sengap balik.
nanti dulu..SABBBARRRR...

Lepas lama menunggu,
dengan debaran usah dicerita.

Akhirnya..
RYAN BABEL merembat masuk untuk GOL KEDUA!!!!!!!!!!
YEAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGHHHHH!!!!GOL>!!
Anak aku pon ikut juga melompat lagi.

Abes GAME.
Aku balas balik SMS MOHSEN.

bertulis: Lain Kali pi Solat terawikh dulu,
Balik baru tengok result.Menang pulak.
(aku tak pi pn terawikh :P)

Dia menjawab: MAN U Ilang FOKUS LAAA..
ALAH. ALASAN. BOOOOOO MOHSENNN.BOOOOO

Mat jap pula aku jawab:
1st Assis?Jadi?Kalah juga kan?

Jawapannya: aku cakapa pasal berbataov saja..hahahaha
Ceh..Alasan lagi.BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


BOOOOOOOOOOOOOOOOOOO semua penyokong MAN U..
Kanot terus sengap.

No comments: