Monday, February 12, 2007

Seperti seorang suami.

Aku rasa seperti seorang suami yang sebenar....

Apabila:

Dapat gaji, yang aku fikir adalah untuk duit belanja bini,
belanja klinik untuk check baby dalam perut..

Aku dah tak terfikir utk beli Henpon K750i atau repair Komputer aku.

dan yang paling penting sekali,
Aku rasa seperti seorang suami yang sebenar bila perut aku dah termasuk dalam perut laki orang..
Jeling jari kaki pun dah tak nampak..
Pakai seluar pun dah tak bole nak kancing butang...
Tunduk untuk pakai stokin, amat menyeksakan..

haduh..kena eksesais gamaknye..

6 comments:

Anonymous said...

hahaha.
awal2 cerita macam sweet dah.

sekali nak cerita tentang keboroian. ko kan suka tebas lalang, cabut part2 kereta, jalan2 survey enpon (yang ko dah tanak tu).. eksesaisla tu.

Anonymous said...

setuju.aku jarang x setuju ngan am.standard la perut jadik ala ala kanot.rileks la kimi.cume jgn sampai tahap orang konpius bini ko atau ko yang ngandung.mcam kanot.hahaha.sure kene pancung ngan azmet!!sori azmet.skadar lawak ilangkan tensen.tq

KiMi said...

aku takkan jadi seperti kanot.
kanot berada dalam kelas yang tersendiri.
iaitu,kelas lembam

Anonymous said...

berada dalam kelas yang tersendiri. hahahaha.

kelas lembam tu hape?

kanot said...

Ampeh, aku telah menjadi bahan jenaka ha...

Tp takpa, aku menyedari akan kelemahan diriku ini. Tp itu lah nikmat berbini. Hang seksa nak pakai stoking, tp aku tak..sbb bini aku yg seksa. Aku kalo mcm ala2 seksa nak capai stoking, maka bini aku lah yg tersenyum seksa melucutkan stoking aku dgn penuh kasih sayang..HAHAHA

Tunggu la, jumpak hang nnt aku bukan buat hang dlm kelas lembam, tp kelas MATA LEBAM!!!

KiMi said...

hahaha..aku pun ingat nak buat centu la..suruh bini pakaikan..
tapi kan kanot, takot bau stokin hang akan memberi infeksi kepada kandungan bini hang.haha