Tuesday, February 27, 2007

Bestnya Cerita Luar Negara

Kan best kalo tiwi hari2 ada citer best.

Semalam, bini aku rasa tenang..
Sebab semalam aku sejak balik keje, tengok tiwi jer.
Jadi dia bebas dari sebarang gangguan termasuk gangguan seksual.haha

Antara siri yang aku gemari dan aku yang harap akan ditayangkan di tiwi.

1) NCIS
2) CSI:NEW YORK
3) CSI:MIAMI
4) CSI:LAS VEGAS
5) PRISON BREAK (Season 2 aku da tgk sampai ep.6 je)
6) KYLE XY
7) Heroes (bila ntah nak kuar tiwi biasa)
8) Smallville
9) Surface
10) Supernatural
11) HOUSE
12) My name is Earl (baru habis season 1)
13) Nip/Tuck
14) Everybody Loves Raymond
15) Greys Anatomy
16) Desprate Housewives
17) Sin Chan
18) Doraemon
19) Masked Rider.

Rancangan2 info pulak

1) Step Forward terbitan TV8 (aku harap 8tv akan kuarkan CD/DVD untuk season lepas)
2) Trippin 8tiwi jugak.(harap ada DVD/CD jugak.
3) Oliver Twist (rancangan masak jamie oliver)
4) Ho Chak! (rancangan makanan cina)
5) Delicious Food All over China.
6) Iron Chef
7) Jeff Corwin excelent Adventure (animal planet)

Antara Filem2 yang aku Fan Giler.

1) Highlander (Tapi sampai sekarang aku belum tgk yang last"Endgame")
2) X-Men (Sampai skarang aku tak tgk lagi yang X-men 3)
3) Superman (Pun blum tgk yang baru tu)
4) Shawshank redemption (waaa..DVD aku sudah ilang)
5) Saving Private Ryan (waa..Eh?CD sapa aku tak pulangkan ni?)
6) Macam2lagi

Lain2

1)Al Kuliyyah
2)Ehwal Islam
3)Mari Mengaji
(aku tonton sebulan skali)

Ikut ati, nak jer beli sume citer yang aku suka ni..
Tapi apa kan daya.nak isi minyak keta pun pikir 2 3 kali..

11 comments:

Anonymous said...

1)Al Kuliyyah
2)Ehwal Islam
3)Mari Mengaji

alhamdulillah.

p/s: aku jua pencinta TV.

KiMi said...

sian daud..diduakan..

Anonymous said...

aku suka tgk tv gak..
eh, klu ko tgk mari mengaji kan.. aku siapkan tudung budak2 yg ngaji tu..klu belit tudung tu ala2 uia je .. haha, hasil keje kreatif aku latuh!

Anonymous said...

Kimi: Alhamdulillah. Tu kira ok la. Aku ni suka tengok mari mengaji je.hehehe

Am: Aku pun 'penyayang' tv.

Arin: Eh!Ye ke?Betul ke?

Anonymous said...

kano: betul laa.. sbb butik kwn sy taja baju bdk2 tu.so, kdg2 sy tlg jgk.. saje je nk lepak2 kt sri pentas.. ust zamri tu best tau! hehe.. (eh, kano.. apekah yg kita buat di blog org ni?)

KiMi said...

Nur: kau last day kat hsk arini ek..ta dapat la jumpa ko kalo aku g kl nanti..

Arin: Patutla lain macam jer aku tgk gaya tudung budak2 tu.kau rupanya dalang disebaliknya ya..

Anonymous said...

oit kat uia skang dak2 seme wat LAN kolej ke kolej... download2 citer sumer dgn mudah skali... kyle xy, heroes dah berepisode2 dahhh..... huah2... kyle tu clone.. nanti die fight dgn klon xx.. pompuan hahahaha..
-JOE-

Anonymous said...

hehe.. dlm mari mengaji tu kan,prasan x ade sorg budak laki tu yg pakai songkok konvo uia. nama dia haziq. tu songkok ayah dia. dulu ayah dia blajar law kt uia

KiMi said...

JOe:UIA?apa tu?tempat adik2 belajar yea?abang2 yang dah lama grad ni,dah lupa nama uia tu.dulu aku pun amek citer kat situ..dahlama la aku tau.ke kau je baru tau?skang aku kat kuala..kena la kuala sikit..kampung..ulu..

Anonymous said...

Bile ko nak datang?tumbuk kang!! Orang dah balik, baru nak datang!! Eh!G kenduri kak aisyah nak??

Sahalfikri said...

aku pun byk minat tgk cite tp x ingat title.standard la tu aku ni..

skrg ni MUTIARA HATI..fuhh syok giler.tp minggu ni balik mlm je.research byk+4 assignment+1 test sabtu ni..

arhhh,ngantuk! chow!