Wednesday, July 16, 2008

ANWAR vs SABERY....Satu Pandangan.....

Mlm ni dijadualkan Debat Antara DSAI dan Sabery

Jadi, aku bwk anak bini seawal pukul 6 untuk
pergi ke pasar mlm..

Sbb bole balik awal..

Lebih kurang pukul 7,
Aku dan anak bini dah ada kat rumah..

Lepas mandi siap2 semua..
Bini aku bukak Chanel disney..

Layan MR bean.

Lepas solat Maghrib..
Makan malam Sambil tgk buletin Utama.

Sambil2 tu aku dok bukak INFO
untuk tgk kul berapa Debat start..

Kul 9, Tiwi 9 dan Astro Awani..

Solat isya' siap2..
Hampir pukul 9..
Aku bukak lagi INFO
sambil browse2 canel lain..

EH? AXN ada world most amazing Bideo..
Season baru..

Jadi aku dgn anak bini dok layan AXN jap..
Awal lagi kot, hujah tak panas lagi..
Sampai 9.30...

Bini aku tukar pulak ke chanel 708.8tv..
eh..Pushing Daisies dah start...

Lalu layan la sampai 10.30..

Jadi..kalo nak baca pasal debat Anwar dgn Sabery..
sila Pi Blog Kanot dan Pakdi..
sbb aku tak tgk...
Layan cerita lagi best.. HAHAHAHAHAHA

No comments: