Thursday, July 10, 2008

Sekadar lepas syarat Update.

Aku menerima satu sms semalam..

Spesel request supaya aku update blog..

Sorila...bizi sikit 2-3 hari ni..

Lagipun..aku tepu kpala hotak..
tadak idea nk update..

Isu minyak...
org dah lali...

Isu liwat...
org dah geli....

isu-isu lain...
tadak....
hahahah

kalo nk baca pasal isu Bin/Binti...
sila lah ke blog kanot..

aku baru balik dari court ni..

Aku ada MOB satu kes..
dimaklumkan bahawa depan TP.
Tapi sejak 1 julai lalu,
semua depan Dato' Z.

cik zali kes pertama..
dia kuar, dan kata kat aku...
"Dia Bad mood laaaaa"

kes aku mob tu no 3..
aku masuk...

tgk muka Dato'...aku tau...
ini bukan hari aku.....

Aku kena BOMMMMM.......
bila aku kuar...
Loyer kes seterusnya tegur..

Eh. Lama?
Rasa nk terajang...hahahaha...

Nati aku nk BOmmm balik member aku nama azrin dari penang itew...
BUkan Azrin Pompuan, Azrin lelaki..

*****************************************************************

Bini aku SMS..
katanya, harini (semalam) Pampers..RM 26.90 kat Giant...

Petang, aku balik..
terus bawak anak bini ke Giant...
Pi kat rak pampers..

eh?awat harga masih 30 hinggit?

Bini aku kata, tadi dalam pamplet tu tulis,
harga 26.90. 11 haribulan...

Aku pon berkata...Yang..
harini baru 9hb..

A? yeker?katanya dgn muka tak besalah..
lalu kami pi kat tempat game, main game.

No comments: