Monday, June 25, 2007

selebret anivesari

Sempena anivesari..
Aku trasa mcm nak sambut kat piza hat..
Aku ngajak la bini..

"Za, jom kita sambut enivesari dgn makan piza.nak?"

bini aku senyap..
mcm buat2 tak dengar..

eh, aku ada buat silap ker...?
eh, aku tanya lagi..

"kalau za tak nak piza, kita g mcDonald la..
mkn eskrem yg za suka tu.."

bini aku senyap lagi..
masih dgn muka buat2 tak dengar..

Aku cuba lagi..
"tak pun za nak sambut kat kedai abu samah sambil makan mee bandung.."

dia buat muka tak dengar lagi...
sambil buat muka dia bersuara..

"Hanany...nanti umi dah abes pantang,
kita g makan piza..eskremm..jalan2.
kita jangan bawak abah.
kita g bedua jer"

Hahaha...aku gelak..

Wek, tak heran!...kata biniku

8 comments:

madulebah said...

nanti kakak cuda balik kampung, kakak cuda bawak Hanany jalan-jalan no.. ha ha ha

KiMi said...

hanany...cuda tu ialah opah..

kano said...

eh ape da ko ni kim.. pantang da..

Yatt said...

Happy Anniversary Kimi dan Miza!

AM said...

hoi kesian bini ko.

KiMi said...

nur: dia selalu ngenakan aku...aku baru sekali ni je ngenakan dia..

Yatt: tq yatt.

am: hoi..mmg kesian.

arin said...

halamak.. tak sempat lg tgk anak hang. aku keje ipoh weh.. kt green town.

Anonymous said...

congrats kimi!-sue-